Arodin Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hei har følgende kode snutt: < ?php $tmp = getHendelsesrapport(); $counter=sizeof($tmp); print($tmp[2][0]); for($n=0; $n<$counter; $n++){ ?> <TR> <TD COLSPAN="7" HEIGHT="12"><a href="url/<?print($tmp[$n][0]);?>"><?print($tmp[$n][0]);?></a></TD> <TD> <form name="slett"> <input type="BUTTON" OnClick="<?php delHendelsesrapport($tmp[$n][0]); ?>" name="slettknapp" value="Slett"/> </form> </TD> </TR> <?php } ?> Er spesielt slett form som jeg lurer på, sånn det virker nå så slettes alle elementene når jeg trykker slett knappen, ikke bare det korresponderende elementet. Noen tips på hvordan jeg fikser dette? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Nei. onclick kan bare brukes av javascript (tolkes klient/nettleser), ikke PHP (tokes på serveren). Endret 29. mai 2008 av JonT Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Kan gjøres med AJAX. Javascriptet sender en request til et script på serveren som sletter databaseelementet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå