Gå til innhold

Trailer: Far Cry 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmmm , jaja. mest imponert over den grafiske kvaliteten på gnuene

Og hvorfor oppgir aldri Ubisoft hvilke specs pcene deres har?

For at det ikkje skal skremme vekk eventuelle kundar. ;)

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Ah, gleder meg virkelig til dette spillet. Syns Crysis sugde på alle områder utenom grafikken, så skal bli morsomt med en verdig oppfølger til Far Cry!.

Jaha, enten så har du spilt på en pc som ikke taklet spillet på low settings eller så hater du fps spill. Første delen av Crysis (før tanks å gruven) er et tilnærmet pefekt FPS spill i mine og veldig mange andres øyne.

Lenke til kommentar
Ah, gleder meg virkelig til dette spillet. Syns Crysis sugde på alle områder utenom grafikken, så skal bli morsomt med en verdig oppfølger til Far Cry!.

Jaha, enten så har du spilt på en pc som ikke taklet spillet på low settings eller så hater du fps spill. Første delen av Crysis (før tanks å gruven) er et tilnærmet pefekt FPS spill i mine og veldig mange andres øyne.

Hvorfor skal jeg hate FPS spill bare fordi jeg ikke liker ett enkelt? Er Crysis plutselig blitt synonymt med FPS også nå?

Jeg dro forøvring spillet på medium settings, og koste meg på demomappet. Men etterhvert ble spillet mer og mer middelmådig, da med tanke på historien, og den latterlig lave batterikapasiteten til drakten. Actionen i spillet var greit nok, men ikke på langt nær godt nok til å bli elsket så mye som det er.

Og hater FPS spill gjør jeg heller ikke, da de fleste spillene jeg spiller er FPS, og jeg forguder Half-Life serien, Call of Duty m.m.

Tror heller du må jobbe med å tåle at ikke alle liker det du liker, så slipper vi slike avsporinger i fremtiden.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal jeg hate FPS spill bare fordi jeg ikke liker ett enkelt? Er Crysis plutselig blitt synonymt med FPS også nå?

Tenkte at du kom til å fyre deg opp på akkurat det du nenver i quoten, så derfor skrev jeg - i mine øyne og mange andres - for å slippe det.

Og ja jeg kan vansklig forstå at man ikke skal like første del av Crysis om man liker FPS, videre er jo Crysis det spillet som ligner mest på FarCry så merklig at du venter på noe helt annet i et FarCry spille egentlig.

Lenke til kommentar

Tenkte at du kom til å fyre deg opp på akkurat det du nenver i quoten, så derfor skrev jeg - i mine øyne og mange andres - for å slippe det.

Nå skrev jo jeg også ganske tydelig i min post at det var min egen mening, men nok om det.

Far Cry 2 blir bra, rett og slett.

Lenke til kommentar
Fordi Crysis ligner på Farcry så betyr det ikke at det er bra...

Så du mener også at Crysis er dårlig (ja det er ganske dårlig fra gruven og utover), eller hva var poenget med den?

edit

Om vi sammler alle reviews i ei lite dåse så blir nok gjennomsnittet mer en bra...

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Fordi Crysis ligner på Farcry så betyr det ikke at det er bra...

Så du mener også at Crysis er dårlig (ja det er ganske dårlig fra gruven og utover), eller hva var poenget med den?

edit

Om vi sammler alle reviews i ei lite dåse så blir nok gjennomsnittet mer en bra...

For min del betyr reviews absolutt ingenting, da det er en pekepinne for hva anmelderen liker eller ikke liker, og ikke hva jeg liker eller ikke liker. Er jo selvfølgelig enig med noen, og uenig med andre, men satser heller alltid på å gjøre mine egne syn på spill, og ikke det anmelderen synes.

Lenke til kommentar

joda, derfor jeg skrev om man tar gjennnomsnittet av samtlige.

Men Har jo eksempler selv der et spill som fullstendig blir rost opp i skyene er helt ubruklig for min del, det spillet er Oblivion.

men tilbak til FarCry 2, når jeg ser videon så minner det meg veldig om Crysis på mange måter. Så det første jeg tenkte er at det er like bra som Crysis og ikke krever så mye pc kraft for å overhodet fungere (umulig å få det spillbart på very high, de tok jo til å med bort ultra high valget. Man kan legge til en mod som gjør at settingen blir ultrahigh men da er du heldig om du overhodet får fps på en highend pc). blir dette konge. Tydligvis noen som tenker ganske motsatt ).

Crytek har jo også hatt en finger med i FarCry.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...