gnaling94 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hvordan endre foreldrenes epost adresse på Family Settings? Foreldrene mine var ikke hjemme, da jeg ordnet til Xbox Live, og jeg tok å tastet inn min ordentlige alder, of course. Så når dem ikke var hjemme, lagde jeg en ny epost der og da- som jeg nå har glemt hva passordet var. Kan noen hjelpe meg, step by step? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Vi tror ikke på historien din. Du prøver rett og slett å lure oss. Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Vi tror ikke på historien din.Du prøver rett og slett å lure oss. God damnit Du tok meg på senga, der ja! Men er det noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Moren din. Siden det er hennes mail, og hun har passordet. :!: Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Moren din.Siden det er hennes mail, og hun har passordet. :!: Det er jo det jeg prøver å fortelle da. Det er ikke mamma sin adresse, jeg laget en ny en da jeg registrerte der, siden ingen av foreldrene mine var hjemme på den tiden- og da lagde jeg også ett nytt passord, som jeg nå har glemt. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Næh! Tror fortsatt ikke på deg. La meg få snakke med din mor litt... Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Næh!Tror fortsatt ikke på deg. La meg få snakke med din mor litt... Skal jeg bare gi deg telefon nummeret, da? trykkertor. bare hold kjeft Hjelp meg heller Endret 31. mai 2008 av gnaling94 Lenke til kommentar
ShadowViper Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 haha x D Jeg gjorde det sammen men jeg "gjemte" det ikke -_- er da bare dumt :!: Men hvorfor skal du ha passordet? så lenge du har account så burde du være fornøyd? :S Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hva med å bare lage en ny account? Er vel det enkleste det. Husker du ikke passordet, kan du jo logge med epost adressen på pcen, å ta en "glemt passord" Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 haha x D Jeg gjorde det sammen men jeg "gjemte" det ikke -_- er da bare dumt :!: Men hvorfor skal du ha passordet? så lenge du har account så burde du være fornøyd? :S -__- Hva med å bare lage en ny account? Er vel det enkleste det. Husker du ikke passordet, kan du jo logge med epost adressen på pcen, å ta en "glemt passord" Men mister jeg ikke da achievementsene og sånt, da? Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ja, du gjør det. Men om du husker ditt hemmelige spørsmål og svar, kan du jo bare ta "glemt passord" på epost adressen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå