Megnus Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Brikkene or OCZ Nvidia SLI XTX og OCZ Gold XTX 4 GB kit. Brikkene ser ut til å ellers være helt like, men skiller 50-60 kr. Så jeg bare spør av nysjerrighet egentlig. Er det noe særlig forskjell? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Du vil garantert ikke merke forskjell. Du vil KANSKJE se noen små forskjeller ved benchmarking. Lenke til kommentar
Chief Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Forskjellen vil nok være tilstede. Og om du hadde testet samme maskin med begge minnevarianter, vil no den med lavere forsinkelser oppleves som raskere. Og om det bare skiller 50-60 kroner hadde jeg glatt valgt de som har de bedre forsinkelsestidene. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Tingen er at de brikkene som er billigst, har strammere timings. De billigste går under kategorien "gamer" på websiden, mens de dyrere, med slakkere timings, kategoriseres som "enthusiast". Kan det ha noe med at brikkene er nøyere utvalgt og klokker lengre? (de sistnevnte kjøpte jeg forresten) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå