Bruktbilen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ferie og varme er deilig, men jeg er inne til førstegangstjenesten(4 uker igjen) og det er ikke like digg å måtte gå ut med gru eller bare m98 uniformen når det er 30 grader i sola. Det er heller ikke like digg å stå i ro for å vente 15 min i sola på at befale skal komme, bare for å høre på dem i enda 15 min mens svetten renner langs ryggen. Bortsett fra det er varmen digg, slipper snøen. Lenke til kommentar
Duderin0 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 hater sommeren. er nærmest albino, pga mitt sterke hat mot sommeren. jeg er da sosial som alle andre, drikker øl, griller og shit, men vi gjør det på høsten. nydelig. ingenting slår å sitte på en TOM strand, en sen kveld i høstferien. ikke bade, men sitte med prellen godt oppi leppa, jenta ved siden av deg, og en god øl. faen, det er digg. og til de som ikke skjønner det, jeg sa NÆRMEST albino. (og fulle strender er seriøst det værste som fins. masse unger som går å skiter i vannet, er ikke morsomt.) Lenke til kommentar
meeeps Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg hater sommer, men jeg bor i sørflorida hvor det er 35C ute hele dagen :| Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Elsker sommeren for omtrent alt det den er værdt Eneste jeg kunne vært foruten er insektene, makan til plagsomme ting. Litt kjedelig at det skal være så varmt på natta også, men ellers så ser jeg fint lite negativt med sommeren.Sol, masse god grillmat, det er herlig det Er ganske heldig av meg, har bursdag i begynnelsen av august, fin fin måned.. Endret 23. januar 2016 av Ascubal Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Varme, bade, gå ute uten jakke og genser, lyst ute lenge, grille, ferie, mere også men å gidder jeg ikke å skrive flere Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Se hva The Angry Nintendo Nerd sier om saken: Selv er jeg glad i sommeren, men jeg tåler varme veldig dårlig. Blir uvel og kvalm hvis sola steiker for lenge (og ja, jeg drikker vann!), så jeg sliter litt. Men heller det enn vinterkulda, uten tvil. Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg er like miserabel nå som ellers. Lenke til kommentar
meeeps Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg er like miserabel nå som ellers. kom bo med meg og du kan dø i heten! Lenke til kommentar
V_B Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 jentene blomstrer og klærene detter ! Båtturer. "teanne i tanga" som vi sier på sørlandet. grille. lyst lenge. varme. vollyball. bade. roligere. glade folk. knall fint ute. sommerferie. stranda. is. hageparty. ja, trenger jeg nevne mer ? Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 "teanne i tanga" som vi sier på sørlandet. Som sørlandspatriot ser jeg meg nødt til å rette litt på deg min venn.. "Tean'(som i tærne) i tanga" blir mer riktig, så ingen utenforstående misforstår det som "til anne" eller no Uttrykket stammer forøvrig fra den fantastiske "Gorine skjærgårdens datter". Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Liker sommerne pga deilig mc-vær. Vintrene er fine om man har bakhjulstrekk. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Noen punkter her: -Blir i bedre humør -Er da ikke noe koselig å være ute når man må ha på seg 20 kg klær for å ikke fryse i hjel -Er mye mer sosialt på sommeren, folk samles ute -Man får litt tid vekk fra pc og tv -Lettkledde damer til langt uti august -Mopedsessong for oss som ikke har fyllt 18 enda -10 ukers sommerferie fra skolen -Mye koseligere å feste utendørs Sommeren er best! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå