endrebjo Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Folk maser; "Å, bli med ut da", "Å, vi stikker å bader da", "Å, er det ikke fint være, la oss gå en tur å bli enda mer svette og ekle enn vi allerede er!" Det er ikke alle som er svette og ekle, og det er flere grunner til å gå en tur enn å bli svett og ekkel. Hvis du blir svett og ekkel av å bevege deg så anbefaler jeg deg at du beveger deg mer, slik at kroppen kommer i bedre form og du kan gå tur uten å bli svett og ekkel. Spreke mennesker er varmere og svetter mer enn late og utrente mennesker. Alt over 22°C fører til svetting her i leiren, og jeg kan ikke være mange minutter i solen før t-skjorten må av.Selv om sommeren er deilig, er det også et ork med varmen av og til. Syden blir for varmt. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Men trådstarter.. har du noen gang vært på stranda eller? Det er jo kjempe digg, ligge og slappe av i sola, ut og bade og ha det moro i vannet.. ahh, magisk!! Sitti ute og grilla, drekki øl og blitt sånn god deilig sommerbrisen på en lørdagsettermiddag.. Har du noen gang gjort slike ting? For hvis du ikke er ute og opplever sommeren utendørs, ja da skjønner jeg godt at du synes det er mas.. Ps. Jeg elsker regnet, og alle årstider egentlig. Og jeg ELSKER stormvær!! Me like nature.. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Sol og sommer er mest for folk som ikke oppfatter seg selv som "nerder". Dvs. folk som bare bruker teknologien som er oppfunnet uten å tenke over hva som egentlig skjer. Folk er så avhengige av alt "nerdene" har skapt, likevel latterliggjøres disse. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Men trådstarter.. har du noen gang vært på stranda eller? Det er jo kjempe digg, ligge og slappe av i sola, ut og bade og ha det moro i vannet.. ahh, magisk!! Sitti ute og grilla, drekki øl og blitt sånn god deilig sommerbrisen på en lørdagsettermiddag.. Har du noen gang gjort slike ting? For hvis du ikke er ute og opplever sommeren utendørs, ja da skjønner jeg godt at du synes det er mas.. Er jo ikke trådstarter, men jeg synes jeg kan svare på den allikevel. Det er er rett og slett subjektivt. Det er sikkert like rart for deg at jeg ikke liker slikt, som det er rart for meg at du liker slikt. Smak og behag, rett og slett. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 WarpX: Jeg skjønner ikke helt sammenligningen du fører her.. Jeg skulle da tro at folk som kan teknologi ikke bare lever foran PC-en hele tida.. Mytola: Jeg bare lurer på hvorfor noen folk ikke liker dette.. Det må jo være en grunn.. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Mytola: Jeg bare lurer på hvorfor noen folk ikke liker dette.. Det må jo være en grunn.. Jeg lurer også på hvorfor noen folk liker det. Er nok som jeg sa smak og behag, rett og slett. Jeg liker ikke rap, hiphop og techno, men andre gjør det. Sånn er det bare Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Klart det er satt på spissen, men det skjønte jo ikke enkelte. Endret 6. juni 2008 av Marvil Lenke til kommentar
Pinngu6 Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Men trådstarter.. har du noen gang vært på stranda eller? Det er jo kjempe digg, ligge og slappe av i sola, ut og bade og ha det moro i vannet.. ahh, magisk!! Sitti ute og grilla, drekki øl og blitt sånn god deilig sommerbrisen på en lørdagsettermiddag.. Har du noen gang gjort slike ting? For hvis du ikke er ute og opplever sommeren utendørs, ja da skjønner jeg godt at du synes det er mas.. Ps. Jeg elsker regnet, og alle årstider egentlig. Og jeg ELSKER stormvær!! Me like nature.. Så klart har jeg opplevd å være ute i sola, sittet på stranda med ei pils, grillet, badet, hatt vill sex i stekende sol på en DIGER stein. Poenget er at jeg hadde hatt det bedre om jeg var ute i regnet, eller sittet på en hveranda med tak (ikke vegger) når det regnet med en pils i hånden, gå ut og bli våt i håret av regn, ha vill sex på en DIGER stein i massivt regn. Hvofor? Jeg vet ikke, jeg liker bare ikke sol og varme like mye som jeg liker regn og 13-18 grader. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Har du hatt sex på en DIGER stein eller ? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Har du hatt sex på en DIGER stein eller ? Det virker nesten sånn, ja. Så klart har jeg opplevd å være ute i sola, sittet på stranda med ei pils, grillet, badet, hatt vill sex i stekende sol på en DIGER stein. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Var ute og seilet idag, SOMMER OG SOL ER HÆRLIG! - et veldig godt argument for hvorfor "noen" liker sommer og sol. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 sol er deilig. vinter er æsj. kjenner varmen gjennom vinduet nå og, halvsent på natta Lenke til kommentar
dask Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Sommer er ikke best. Vinter er best. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Dere kan ikke si at at vinteren er æsj og sommeren er æsj, jeg liker sommeren best liker bare ikke vinteren like mye Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 hah, ikke noe rart at folk mister kontakten. "Nei gidder ikke, jeg vil sitte inne og spille dataspill jeg" o.l Men når en fra denne tråden kommer og skriver i deppetråden, "Ingen ber meg ut på fester++" så er det faen ikke rart at de ikke gidder å invitere. Men anyway. Sommer er deilig, samme gjelder vinteren også Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 En ulempe med regn er at det er upraktisk å jobbe med noe ute. Kan ikke jobbe med noe som tåler fukt, fins ikke bedre arbeidslampe enn sola heller. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Det er nesten for varmt. 33 grader ++. Smelter jo nesten! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Liker heller ikke så godt sol. Var i Italia sist sommer, blir for varmt. Men sommer er jo egentligt greit da med den lange ferien Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg liker sommeren fordi det er det stikk motsatte av snø, kulde, isbelagte veier og fortau, feber osv osv... jeg liker ikke sterk sol, da. Heller 15-25 grader og litt sol, da blir jeg hæppi Lenke til kommentar
LarsRoger Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Det som er med sommeren.. Man kan gå rundt i t-skjorte og shorts på kvelden, og det er fortsatt behagelig varmt<3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå