Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Har webhotellet fast IP på min web?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har domene, mangler webhotell - må velge rett leverandør:

o Har du forslag til webhotel, og kvifor er ditt forslag bra?

o Min DNS2GO-tjeneste har i dag peikt til min PC sin IP. Kan eg snu denne til å peika til IPen på det _nya_ webhotellet, så folk som slår oppm in gamle DNS2GO-adresse havner på den nya sida?

o Eg vil ha FP/SharePoint, og vil laga eigne Sub-webs i FP-admin'en med lov til å oppretta så mange brukarar eg bare vil...

Klarer vi å lage litt debatt på dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har hjemmesiden min liggende hos webdeal (www.webdeal.no) og er ganske fornøyd med dette firmaet.

for å få den ip-adressen du har til å peke på den nye hjemmesiden din må dns-servere oppdateres. dette kan best gjøres ved at du sier ifra til de du leier domeneplass av. disse skal da kunne ta seg av med å vasle de som har ansvaret for oppdatering av de riktige dns-serverne.

Lenke til kommentar

Homeip/DNS2GO=eit sub-domenenamn som ikkje er eigd av meg, type:

meg.homeip.net

Eg kan styra kva IP-adresse dette sub-domenet skal peika til. Normalt styrer eg det til heimePCen min sin IP, så blir det enkelt å f.eks. fjernadministrera heimePCen min. Er du med?

Når eg no går å kjøper meg eit web-hotell, må dette web-hotellet ha fast IP. Eg tenker å peike Homeip/DNS2GO til web-hotellet, når heimePCen min ikkje er i drift, el.l.

Mange webhotel deler IP med ein drøss andre web-hotell på same server, og dette blir altså ikkje bra nokk for meg. Er du med?

Heilt sikker?

Lenke til kommentar
Homeip/DNS2GO=eit sub-domenenamn som ikkje er eigd av meg, type:

meg.homeip.net

Eg kan styra kva IP-adresse dette sub-domenet skal peika til. Normalt styrer eg det til heimePCen min sin IP, så blir det enkelt å f.eks. fjernadministrera heimePCen min. Er du med?

Når eg no går å kjøper meg eit web-hotell, må dette web-hotellet ha fast IP. Eg tenker å peike Homeip/DNS2GO til web-hotellet, når heimePCen min ikkje er i drift, el.l.

Mange webhotel deler IP med ein drøss andre web-hotell på same server, og dette blir altså ikkje bra nokk for meg. Er du med?

Heilt sikker?

Hei.

Registrer deg på www.no-ip.com.

Der kan du lage deg en host, på samme måte som jeg har laget her http://home.online.no/~oey-bjo3/noip.JPG

Det eneste du gjør annerledes, det er at du velger Web-redirect istedefor.

Lenke til kommentar

...men du må altså web-directe til ei IP?

Men for å repetera/presisera spørsmålet:

Kva er ein bra leverandør av webhotel, når kravet er at webhotellet må ha sin eigen unike faste IP?

Evt.: Veit du om leverandørar som heilt klart kan lukast vekk, fordi du veit at dei ikkje kan tilby webhotel med fast unik separat (kjem ikkje på fleire synonym her og no, men d e jo litt seint) IP?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...