HiSpeed Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Er usikker om jeg er i rett forum men jeg prøver. Jeg har installert EasyPHP på min PC og når jeg skulle starte den i dag får jeg en feilmelding (se bilde). Har brukt programmet mange ganger før selv om det nå er en stund siden sist. Feilemlding Apache kan ikke kjøres: en annen webserver anvender webporten. Hvorfor denne melding kommer er ukjent for meg. Jeg har ikke installert noen annen webserver? Endret 29. mai 2008 av HiSpeed Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Har du en annen web server på? Port 80 er ikke ledig, har du skype? For nå jeg har på skype så bruke den port 80, og da funker ikke web serveren min heler.. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Jeg har ikke installert noe (som jeg vet) som skal bruke port 80. EDIT: Jeg har SoftPhone fra Telio. Kan det være denne? Finner det noen måte for å se hvilket program som bruker port 80? Endret 29. mai 2008 av HiSpeed Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Du kan jo teste og avslutte programme og se om det går. Jeg skal se om jeg finner noe som kan sjekke hva som bruker port 80 jeg.. Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Du kan jo teste og avslutte programme og se om det går. Jeg skal se om jeg finner noe som kan sjekke hva som bruker port 80 jeg.. Håper du finner noe Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Du kan jo teste og avslutte programme og se om det går. Jeg skal se om jeg finner noe som kan sjekke hva som bruker port 80 jeg.. Håper du finner noe Fant noe på forume her: Sitat fra "Duron rocks" i tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=325912 .. "Programmet "Portscan" finner ut hvilke porter som er åpne, og hvilke som er blokkert. Tror du kan få lastet det ned på www.download.com " Håper det kan hjelpe? Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Trenger ikke å sjekke om porten er åpen men hvilket program som bruker porten. Men takk skal du ha. Lenke til kommentar
estimate Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Har akkurat samme problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå