Gå til innhold

AoC: 10 Days Free Trial

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Buddy opplegget gjelder for både vanlig og CE.

Men forskjellen er at CE kan invitere 5 stk. mens vanlig bare kan invitere 1.

Skulle vært flere når de er fornøyde med stabilitet med serverene. De må da bli sjeleglade for at nye spillere prøver spillet og kanskje kjøper?

Lenke til kommentar

Det er vel ikke akkurat et ukjent problem at slike gratiskoder misbrukes hvis du har fulgt litt med i MMORPG verden. Da tenker jeg på at man benytter slike koder til å lage character, jukse til seg in game penger som man igjen selger for IRL penger. Deretter blir accounten mest sannsynlig banna men hvem bryr seg? Koden var jo gratis...

En plass må grensa gå så 5 for CE og 1 for normal versjon er mer enn nok etter min mening. Spillet kommer uansett ikke til å koste stort når alt har roet seg litt ned.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det er vel ikke akkurat et ukjent problem at slike gratiskoder misbrukes hvis du har fulgt litt med i MMORPG verden. Da tenker jeg på at man benytter slike koder til å lage character, jukse til seg in game penger som man igjen selger for IRL penger. Deretter blir accounten mest sannsynlig banna men hvem bryr seg? Koden var jo gratis...

En plass må grensa gå så 5 for CE og 1 for normal versjon er mer enn nok etter min mening. Spillet kommer uansett ikke til å koste stort når alt har roet seg litt ned.

Bare å sette en begrensing på hvor mye gull en trial char kan ha.

Gleder meg til "Free trial" kommer, skal teste ut spillet før jeg kjøper det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...