Schneiderlin Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Mye snakk om at du får 10 days free trial når du kjøper AOC hvor ligger det? I coveret eller accounten på ageofconan.com? Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg fant min kopi i coveret.. Men har hørt rykter at det ikke fungerer ennå! ;D Lenke til kommentar
Johari Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Du har en såkalt "buddy program" vist du logger inn på kontoen din. Men mulig det bare er for dem som har kjøpt CE utgaven. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Du har en såkalt "buddy program" vist du logger inn på kontoen din. Men mulig det bare er for dem som har kjøpt CE utgaven. Ok. Prøvde å gå inn der men fikk ikke tilgang. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Det skal visst ikke bli aktivert før etter de som har kjøpt spillet har fått "satt seg". Risikerer jo en plutselig flerdobling av antallet spillere... Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Buddy opplegget gjelder for både vanlig og CE. Men forskjellen er at CE kan invitere 5 stk. mens vanlig bare kan invitere 1. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Buddy opplegget gjelder for både vanlig og CE. Men forskjellen er at CE kan invitere 5 stk. mens vanlig bare kan invitere 1. Skulle vært flere når de er fornøyde med stabilitet med serverene. De må da bli sjeleglade for at nye spillere prøver spillet og kanskje kjøper? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Det er vel ikke akkurat et ukjent problem at slike gratiskoder misbrukes hvis du har fulgt litt med i MMORPG verden. Da tenker jeg på at man benytter slike koder til å lage character, jukse til seg in game penger som man igjen selger for IRL penger. Deretter blir accounten mest sannsynlig banna men hvem bryr seg? Koden var jo gratis... En plass må grensa gå så 5 for CE og 1 for normal versjon er mer enn nok etter min mening. Spillet kommer uansett ikke til å koste stort når alt har roet seg litt ned. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Vet noen når dette blir aktivert? Lenke til kommentar
Syv Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Da er det altså rundt 1.4 millioner trial koder i omløp.... Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Vet noen når dette blir aktivert? Siste jeg hørte om det, var at kontoene vil bli aktivert når serverene er stabile. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Det er vel ikke akkurat et ukjent problem at slike gratiskoder misbrukes hvis du har fulgt litt med i MMORPG verden. Da tenker jeg på at man benytter slike koder til å lage character, jukse til seg in game penger som man igjen selger for IRL penger. Deretter blir accounten mest sannsynlig banna men hvem bryr seg? Koden var jo gratis... En plass må grensa gå så 5 for CE og 1 for normal versjon er mer enn nok etter min mening. Spillet kommer uansett ikke til å koste stort når alt har roet seg litt ned. Bare å sette en begrensing på hvor mye gull en trial char kan ha. Gleder meg til "Free trial" kommer, skal teste ut spillet før jeg kjøper det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå