Gå til innhold

iPhone 2, hva vet vi? Hva tror vi?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ei ulykkesuke for et par uker siden der en kamerat kjørte over macbooken min(til en verdi av 12k), mista iPhone-en og canon eos350d kameraet mitt på 6 dager.

Jeg må selvfølgelig ha ny iPhone, det er den beste mobilen jeg noen gang har hatt. Nå kommer jo iPhone 2, men hva er nytt? Vi vet at det kommer 3G og sannsynligvis nytt design, men hva mer? En viktig detalj for meg er om de endelig fjerner nedsenkingen av minijackutgangen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde ei ulykkesuke for et par uker siden der en kamerat kjørte over macbooken min(til en verdi av 12k), mista iPhone-en og canon eos350d kameraet mitt på 6 dager.

Jeg må selvfølgelig ha ny iPhone, det er den beste mobilen jeg noen gang har hatt. Nå kommer jo iPhone 2, men hva er nytt? Vi vet at det kommer 3G og sannsynligvis nytt design, men hva mer? En viktig detalj for meg er om de endelig fjerner nedsenkingen av minijackutgangen?

Jeg ser rundt om at alle håper på masse ekstra på neste iPhone. Jeg skal vedde på at det eneste som er forskjellig er at den får 3G nettverk, noe forandret design og oppdatert programvare. Intet mer, intet mindre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...