Filosof Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Siden YouTube la til muligheten for å få bedre kvalitet på siden sin, har stadig flere filmer fått en knapp hvor det står "Watch this video in higher quality" - som fører til en versjon av filmen med høyere kvalitet. Hvordan gjør man dette? (Jeg komprimerer i videoformatet H.264, og filmformatet MP4. Hvis jeg limer inn "&fmt=18" så blir kvaliteten høyere, men jeg ville foretrukket å ha en "Watch this video in higher quality"-knapp i stedet. PLX HELP) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Account --> Account (igjen) --> Video Playback Quality --> I have a fast connection. Always play higher-quality video when it's available. Det er det... Lenke til kommentar
Filosof Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Takk for svar, men det er jo ikke det jeg ser etter! Dette gjør bare at alle filmene du spiller av på YouTube automatisk blir spilt av i høyest mulig kvalitet - MEN, jeg spør etter hvordan du kan få en "knapp" hvor det står at du kan spille av filmen din i høy kvalitet! Det er det jeg ønsker å få svar på! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Colaflasken Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Hvorfor skriver vi med rødt ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå