funkyboy Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Hei Skal ha en liten :hover- effekt på div´s med klasse aktiv_container. Internet Explorer 6 støtter ikke :hover på annet enn linker, men div- en(e) skal ikke være være linker. Har fått det til å fungere i de andre nettleserene ved å definere :hover på klassen, men står altså fast i IE6. Ønsker i javascriptet å kun hente inn elementene med spesifikt klassenavn, og endre disse ved :hover. Klassen skal endres fra aktiv_container til ie6_container. Har prøvd å modifisere et javascript som gjør det samme for tabeller, men da det ikke fungerer, er jeg ganske sikker på at jeg ikke har gjort det riktig. Her er koden; if (!window.XMLHttpRequest) { Event.observe(window, ‘load’, function() { $$(’div.aktiv_container’).each( function(e) { Event.observe(e, ‘mouseover’, function() { Element.addClassName(e, ‘ie6_container’); }); Event.observe(e, ‘mouseout’, function() { Element.removeClassName(e, ‘ie6_container’); }); }); } }); Noen som ser hva jeg bør gjøre her? På forhånd takk. :!: Edit: Skrivefeil. Endret 29. mai 2008 av funkyboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå