Gå til innhold

Kjøpe Dell skjerm nå eller vente til resten av PCen skal kjøpes?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal kjøpe PC i august når ATI's 4800 X2 kommer ut (venter til det kommer ut pga. at jeg vil se hvordan det yter kontra GTX 280). Det jeg lurer litt på, er om jeg skal kjøpe skjermen nå? Har sett meg ut en Dell 2408 WFP som jeg synes har fine funksjoner og viser gode bilder. I tillegg er den ikke kvalitetsmessig. :)

 

Problemet er at det kan komme nye skjermer som er bedre. Men har 5300 kroner jeg tenkte jeg skulle bruke på skjerm, og da passet det fint med at den er på tilbud for øyeblikket. :)

 

Så skal jeg kjøpe eller skal jeg vente? :)

 

Mvh LockBreaker :)

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da skal jeg bestille :D

 

Men bestiller ikke resten av PCen før i august da...

 

Synes den er bra jeg og, men det kan jo komme noe nytt. Men tror du jeg blir fornøyd med denne skjermen? (Det blir jeg helt sikkert) :)

 

Det er bare det at det kan komme nye.

 

Men har veldig lyst til å bestille nå. :)

Lenke til kommentar

Personlig så ville jeg ha ventet til jeg faktisk trengte skjermen. Mye kan skje på noen måneders tid, nye skjermer kan komme, og den skjermen du tenker på her, kommer antagelig til å gå ned i pris. Hvis du ikke trenger skjermen akkurat nå, hadde jeg ventet med å kjøpe den.

 

<<Gratwhol>>

Lenke til kommentar

:thumbup: jeg kjøpte Dell 2408 WFP ( 1e april på en tilbudt fra dell. ca pris den du kom over. kr 5000,00 + - )

 

jeg har hatt en 19" UltraSharp før ( dimension 4550/2003 ), som jeg betalte neste like mye for som mitt nye dell pc inspiron 531/ultimate/2x500 GB ++++

og

Dell 2408 WFP ( som jeg kan bare skryte av, tilkoblinger, justeringer, m.a.o en kjempekjøp )

 

man kan ikke bare å sitter og venter, det kommer alltid noe nytt/bedre.

hvis man sitter og vente på noe bedre, så får man ikke kjøpt noe i det hele tatt.

 

hvis du føler for dette skjerm, kjøp det, du kommer ikke til å angre.

 

lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...