TST Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Nytt Prince of Persia-spill. Se videoen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Kjempetøft som vanlig fra den kanten. Så vet jeg hva jeg skal gjøre på regnfulle sommerdager. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Liker ikke rettninger PP holder på å ta for tiden. Det skal liksom være å beinhardt tøft liksom. Likte bedre de før den "I am pissed" versionene startet. Ble også skuffet at grafikken var ikke som det blide dere hadde for innlegget. Hadde vært kult med slikt tegneserie animasjon. Lenke til kommentar
andeh91 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Liker ikke rettninger PP holder på å ta for tiden. Det skal liksom være å beinhardt tøft liksom. Likte bedre de før den "I am pissed" versionene startet. Ble også skuffet at grafikken var ikke som det blide dere hadde for innlegget. Hadde vært kult med slikt tegneserie animasjon. Personlig tror jeg dette bare vil tiltrekke seg flere mature-spillere Lenke til kommentar
OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 sykt fet sang på den traileren, spillet ser også bra ut. Husker jeg spilte det første PP på en Mac, så PP 3D det var tider Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 sykt fet sang på den traileren Minner om en variant av Lux Aeterna av Clint Mansell. Den har jo vært brukt i en hel haug av trailere og var også filmmusikk i bl.a Requiem for a Dream. Lenke til kommentar
OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hadde vært morro å få vite hva den sangen het Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg