SnowDOG_ Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Junk er jo det vi sluker mest av Lenke til kommentar
fondus Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 hvis du har det så fælt snowdog, kan du ikke bare sende mail til support@ngt eller ringe en supporttelefon da? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Har du ikke fått det med deg? Fikset det for lenge siden. Siden var kræpp og det hakket hele tiden så det gidd ikke eg å se på. Ville bare ha tilgang for å se korda det var (må jo bruke bredbåndet til noe annet en surfing og nedlasting av filer ) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Har du ikke fått det med deg? Fikset det for lenge siden. nei. merelig siden jeg har lest hele threaden Siden var kræpp og det hakket hele tiden så det gidd ikke eg å se på. thats the boy Ville bare ha tilgang for å se korda det var (må jo bruke bredbåndet til noe annet en surfing og nedlasting av filer ) winamp 2.81 + netradio eller kanskje hotel cæsar på tv2-web tv Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Har du ikke fått det med deg? Fikset det for lenge siden. nei. merelig siden jeg har lest hele threaden Siden var kræpp og det hakket hele tiden så det gidd ikke eg å se på. thats the boy Ville bare ha tilgang for å se korda det var (må jo bruke bredbåndet til noe annet en surfing og nedlasting av filer ) winamp 2.81 + netradio eller kanskje hotel cæsar på tv2-web tv :o ?? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Man drikker seg vel ikke full midt på lyse formiddagen, gjør man vel. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Man drikker seg vel ikke full midt på lyse formiddagen, gjør man vel. I Big Brådder gjør dem det ja Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Trodde det var nokså åpenbart at jeg siktet til bizarro-siteringen til fondus, men den gang ei. PS: BB suger døde flodhester. Takk og lov for at vi ikke har TVNorge. Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 bigbrother sux. fjortisstv med homo programleder. Så ikke på det da jeg var 14 heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå