Gå til innhold

Big brother gratis i 10 dager for NEXTGENTEL kunder

Anbefalte innlegg

Big brother gratis i 10 dager for NEXTGENTEL kunder.

Kossen i helsiken kan eg få tilgang da? Ikke gidd å skifte emne på denne tråden. Er det gratis skal eg se litt på den i det minste. FFS det kommer jo bare at eg kan få 60min gratis? WTF? damn it! :evil::grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir vel sånn så tidligere (ihvertfall siste omgang): Alle hater det...men alle ser det :roll: (ja, inkludert meg, er et svakt menneske)

"alle" er ikke inkludert meg. så da er jeg noe helt for meg selv jeg da,siden jeg ikke er medlem av "alle"?

:D

Lenke til kommentar
snow dog har fått 7 (nå 8) men ingen fornuftige svar som har hvert i nærheten av å hjelpe han med spmet. synes det er litt amatørmessig å skrive
bigbrother sux. fjortisstv med homo programleder.

å? hva med en liten begrunnelse for dine manglende uttalelser?

Lenke til kommentar

Det er helt utrolig kor lite respekt folk har idag altså. Når man spør om noe i tillegg at man sier at denne tråden ikke ble laget for å høre deres synnspunkter om programmet men om kordan man får benyttet de 10 gratis dagene som eg har rett til som NGT kunde. Er ikke den største fan av big brother men kunne tenke meg å skjekke ut avogtil de webcam som er plassert rundt om i huset. Mulig eg er dumsnill som ikke slenger dritt om emner som eg ikke liker. Mulig eg skal synke til deres nivå? :roll:

Uansett nå er eg :grumpy:

Lenke til kommentar
Hei <navnet ditt her>                                       Kundenr: xxxxx

BigBrother Next Generation starter på TVNorge 8. mars. Årets utgave blir annerledes og intens - "Ingen grenser, ingen hensyn". NextGenTel har lagt til rette for streaming og on-demand-tjenester både mot bredbånd og Internett av årets utgave.  

Se alt på BroadPark!

Det burde da forklare seg selv, burde det ikke? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...