SnowDOG_ Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Big brother gratis i 10 dager for NEXTGENTEL kunder. Kossen i helsiken kan eg få tilgang da? Ikke gidd å skifte emne på denne tråden. Er det gratis skal eg se litt på den i det minste. FFS det kommer jo bare at eg kan få 60min gratis? WTF? damn it! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 har no sett på i 5 min jeg da... .. ikke mye interresant enda... Jeg fikk se åssen man vasker kopper Lenke til kommentar
fondus Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 bigbrother sux. fjortisstv med homo programleder. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 bigbrother sux. fjortisstv med homo programleder.LAg egen jævla_ hat tråd om big brother da DAMN IT Lenke til kommentar
fondus Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 bigbrother sux. fjortisstv med homo programleder.LAg egen jævla_ hat tråd om big brother da DAMN IT nei=? egentlig forstår jeg ikke hva du mener.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 bigbrother sux. fjortisstv med homo programleder. Men, hvem vil se det uansett? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Blir vel sånn så tidligere (ihvertfall siste omgang): Alle hater det...men alle ser det (ja, inkludert meg, er et svakt menneske) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Blir vel sånn så tidligere (ihvertfall siste omgang): Alle hater det...men alle ser det (ja, inkludert meg, er et svakt menneske) "alle" er ikke inkludert meg. så da er jeg noe helt for meg selv jeg da,siden jeg ikke er medlem av "alle"? Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 snow dog har fått 7 (nå 8) men ingen fornuftige svar som har hvert i nærheten av å hjelpe han med spmet. synes det er litt amatørmessig å skrive bigbrother sux. fjortisstv med homo programleder. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 snow dog har fått 7 (nå 8) men ingen fornuftige svar som har hvert i nærheten av å hjelpe han med spmet. synes det er litt amatørmessig å skrive bigbrother sux. fjortisstv med homo programleder. å? hva med en liten begrunnelse for dine manglende uttalelser? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 bigbrother sux. fjortisstv med homo programleder. Det er ikke homo-arve som er programleder lenger. så det så. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 hvem er det som leder i år da? Homo rikart? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 å nei. jeg kan vel ikke vite hvem som er programleder. uannsett - når man leder et sånt program er man gay. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 hvem er det som leder i år da? Homo rikart? Nei, det er han dere Trygve Rønningen tror jeg. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 seriøst! Bigbrother er like morro som å vere pissetrengt! SÅÅÅÅ Kjedelig! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Det er helt utrolig kor lite respekt folk har idag altså. Når man spør om noe i tillegg at man sier at denne tråden ikke ble laget for å høre deres synnspunkter om programmet men om kordan man får benyttet de 10 gratis dagene som eg har rett til som NGT kunde. Er ikke den største fan av big brother men kunne tenke meg å skjekke ut avogtil de webcam som er plassert rundt om i huset. Mulig eg er dumsnill som ikke slenger dritt om emner som eg ikke liker. Mulig eg skal synke til deres nivå? Uansett nå er eg Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Er det ikke slik at DCI er ubegrenset gratis får alle?? Men hvis du skal bytte cam og styre litt, i tillegg til DCII så må du betale.. Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Hei <navnet ditt her> Kundenr: xxxxx BigBrother Next Generation starter på TVNorge 8. mars. Årets utgave blir annerledes og intens - "Ingen grenser, ingen hensyn". NextGenTel har lagt til rette for streaming og on-demand-tjenester både mot bredbånd og Internett av årets utgave. Se alt på BroadPark! Det burde da forklare seg selv, burde det ikke? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Thanks fant ut av det men ventet på at noen skulle gi svar så denne tråden ikke ble helt bortkastet! Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Forresten er big brother søppel-tv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå