G Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Jeg har en bærbar PC med en arvtager til PCMCIA porten. Montro om det er riktig port? Det er en Phillips notebook. Fungerer det kun på ASUS bærbare? Endret 29. mai 2008 av G Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 så de relanserer løsningen, nå med lavere ytelse og en latterlig høy pris. Hvis dette koster 2700 kroner og ikke kan utnytte raskere kort enn 8600GT trviler jeg på at det blir noen stor slager. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Ser for meg at utviklingen stopper opp en del med dagens tilkobling som bruker en PCI-e 1x bus. Tror nok fint et 8600GT klarer å makse ut den busen på en god dag. Lenke til kommentar
TuppY Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Denne er jo fin for dem som vil ha bedre ytelse på laptopen som dem allerede har. Før det er billigere å betale par tusen enn 8-9tusen kr for en ny laptop men synd at den ikke blir å støtte Acer Aspire 5110 da hadde jeg kjøpt den tvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå