Gå til innhold

Står fast i Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er gotdt gjemt, brukte selv lang tid for å finne det ;)

Det du gjør er å svømme i vannet som er nærmest Zelata, svømmer du litt rundt der vil du til slutt med vannkanten ha muligheten til å hoppe oppover og nå en sti. Den er vanskelig å finne, men det er bare å prøve litt så finner du det, men selv tok det meg 2 forsøk og en time før jeg fant ut av det, etterpå var det ganske enkelt =)

Sorry at jeg ikke kan gi et mer nøyaktig svar, men er på jobb nå så kan ikke få lagt ut screenshoot av veien, kan eventuelt gjøre dette når jeg kommer hjem i kveld om ønskelig.

Lenke til kommentar
Pratet med Zelata? Det gir vel bortimot en level.

HVOR er Zelata?! Har leita etter det dyret i så alt for mange timer..

Det er en liten bru ved veien rett utenfor den lille landsbyen som er overtatt av monstre (husker ikke navnet) hvor du har et par quests. Bare følge den stien også er du der. Hvis du ser på mapet så ser du såvidt en liten bru over elva der.

Endret av Machius
Lenke til kommentar

Beklager at jeg fikk svart sent, men altså, på bildet er det en rød ring rundt området der hvor det skal være mulig å kunne gå innover på en small sti inni fjellet.

Beklager at det ikke er mer pressist, men stod ikke på plassen når jeg tok bildet, men vet at det er sånn ca der :)

post-71586-1212096038_thumb.jpg

Lenke til kommentar
The Very End, Jeg fant den stien så snart du nevnte den innsjøen, den er synlig fra vannet. Men det er sikkert til god hjelp for mange for jeg ser det er mange som lurer på hvor det er, iallefall inne på serveren.

:)

Men det er også en sti som ikke går fra vannet, som en nevnte. Denne kommer du til ved å gå gjennom den lille outposten / grønne dotten før min fantastiske røde strek erhm, da skal man sleppe å måtte hoppe litt og stresse for å komme opp.

Sinsykt mange som sliter her, og det er forståelig når det er en så godt gjent NPC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...