Gjest Slettet+981287349 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hva mener du ? Burde man være hyggelig og falsk, si noe du ikke mener, Eller være ærlig men frekk og si det man mener, men kan såre ? Kan noen hjelpe meg og sette opp en poll ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Finnes vel en mellom ting. Er nok det, men om du måtte velge. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Kommer an på situasjonen. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Ovenfor jenter: Hyggelig og falsk Ovenfor gutter: Ærlig men frekk Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 For det går ikke an å være både ærlig og hyggelig da eller? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 just answer the motherfucking question... Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 jeg begynner mer og mer å bli den personen som er ærlig, men frekk. liker ikke å ha venner på falske premisser. Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 egentlig tåpelig tråd, ingen regel at det ene følger det andre .. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Om du syntes det er en tåpelig tråd, hvorfor svarer du i den da? Såklart er det et løst spørsmål og det finnes ingen fasit, men som trådstarter skriver: Om du MÅTTE velge... Om du ikke klarer å svare på spørsmålet, enten fordi det feks er for difust eller dumt, så syntes jeg det er bedre å holde tåta. No offence or anything Endret 29. mai 2008 av The Game Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Heh, kan si min mening som alle andre.. Kan være trådstarter ikke skjønner at det finnes mellomting, og da er det jeg sier veeeeeldig relevant. Er uansett mer interessant enn at du skal komme med forslag om jeg skal holde tåta eller ikke. synspunktene dine kan du kjøre opp i ræva =) ingen offence der heller Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Nommin, sinnataggen jo *digital klem* Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg er ærlig og frekk mot nesten alle. Men hyggelig og falsk mot enkelte jenter. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Ville heller hatt en venn som var ærlig og frekk enn en falsk og hyggelig.. Av han frekke får du høre sannheten Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hyggelig og falsk er det verste jeg veit.. så jeg må gå for ærlig og frekk Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Heh, kan si min mening som alle andre.. Kan være trådstarter ikke skjønner at det finnes mellomting, og da er det jeg sier veeeeeldig relevant. Er uansett mer interessant enn at du skal komme med forslag om jeg skal holde tåta eller ikke. synspunktene dine kan du kjøre opp i ræva =) ingen offence der heller Jeg kan også sin min mening som alle andre.. Kan være du ikke skjønner at det finnes folk som har et minimum av interesse i dette tema, og da er det du sier veeeeeldig irrelevant for akkurat de folkene. Du har ikke bidratt med noe positivt i denne tråden, og tingene du poster er dessverre bare noen få eksempler på talløse poster som bare er ment til å irritere trådstarter. On-topic: Ærlig og frekk mot alle jeg kjenner. Er det helt fremmede jeg kommer i kontakt med, så roer jeg meg litt. Men det er svært begrenset hvor mye jeg har kapasitet til å opptre sivilisert i absolutt alle situasjoner, til en hver tid. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Hvis jeg må velge så vil jeg velge "årlig og frekk" Eneste av de som passet meg best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå