Gå til innhold

Hyggelig og falsk eller ærlig men frekk ?

Gjest Slettet+981287349

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349

Hva mener du ?

Burde man være hyggelig og falsk, si noe du ikke mener,

Eller være ærlig men frekk og si det man mener, men kan såre ?

Kan noen hjelpe meg og sette opp en poll ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du syntes det er en tåpelig tråd, hvorfor svarer du i den da? Såklart er det et løst spørsmål og det finnes ingen fasit, men som trådstarter skriver: Om du MÅTTE velge...

Om du ikke klarer å svare på spørsmålet, enten fordi det feks er for difust eller dumt, så syntes jeg det er bedre å holde tåta. :) No offence or anything

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Heh, kan si min mening som alle andre.. Kan være trådstarter ikke skjønner at det finnes mellomting, og da er det jeg sier veeeeeldig relevant. Er uansett mer interessant enn at du skal komme med forslag om jeg skal holde tåta eller ikke.

synspunktene dine kan du kjøre opp i ræva =) ingen offence der heller

Lenke til kommentar
Heh, kan si min mening som alle andre.. Kan være trådstarter ikke skjønner at det finnes mellomting, og da er det jeg sier veeeeeldig relevant. Er uansett mer interessant enn at du skal komme med forslag om jeg skal holde tåta eller ikke.

synspunktene dine kan du kjøre opp i ræva =) ingen offence der heller

Jeg kan også sin min mening som alle andre.. Kan være du ikke skjønner at det finnes folk som har et minimum av interesse i dette tema, og da er det du sier veeeeeldig irrelevant for akkurat de folkene. Du har ikke bidratt med noe positivt i denne tråden, og tingene du poster er dessverre bare noen få eksempler på talløse poster som bare er ment til å irritere trådstarter.

On-topic:

Ærlig og frekk mot alle jeg kjenner.

Er det helt fremmede jeg kommer i kontakt med, så roer jeg meg litt. Men det er svært begrenset hvor mye jeg har kapasitet til å opptre sivilisert i absolutt alle situasjoner, til en hver tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...