Gå til innhold

Spille Mass Effect (PC) Nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor raskt går det å laste ned ifra EA Store for oss i Norge?

Hvis du har får en effektiv nedhastighet på 700kbps vil det ta ca. 3 timer.

Jeg har 10Mbps linje (studentbynett) og fikk full hastighet fra EA, merket altså ikke mye til at jeg lastet ned fra usa (hvis det i det hele tatt var det jeg gjorde?)

Hvor raskt går det å laste ned ifra EA Store for oss i Norge?

Hvis du har får en effektiv nedhastighet på 700kbps vil det ta ca. 3 timer.

Jeg har 10Mbps linje (studentbynett) og fikk full hastighet fra EA, merket altså ikke mye til at jeg lastet ned fra usa (hvis det i det hele tatt var det jeg gjorde?)

Takk for svar, laster ned nå i 1MB/sek :)

Snakker vi da om gratis utvidelser? Skulle gjerne likt å spille videre på storyen, men det kommer vel kanskje ikke før Mass Effect 2?

Ut ifra det jeg har lest, skal det komme en serie av utvidelser (les: several). Har ikke lest noe sted at alle skal være gratis for eiere av Mass Effect PC, den første skal ihvertfal være gratis.

"Bring Down the Sky," the first piece of downloadable content for the award-winning space epic Mass Effect™, will be available for PC gamers to download free* of charge when Mass Effect for the PC releases on May 28, 2008 in North America and June 6, 2008 in Europe.

Fully optimized for the PC, "Bring Down the Sky" is the first in a series of planned downloadable content that will further expand the Mass Effect story and universe. It includes a new uncharted world that introduces the deadly Batarian alien race, approximately 90 minutes of new gameplay and an original soundtrack.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...