Gå til innhold

Spille Mass Effect (PC) Nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husk at navnet man oppgir må stemme overens med navnet på kredittkortet man bruker. Jeg har en ø i navnet mitt, den erstattet jeg med o, regner med at både æ og å kan erstattes med a på samme måte.

 

Jeg brukte visa, jeg oppga en faktisk amerikansk adresse (selv om det ikke er en adresse jeg bor på, så tilhører den meg. Se magnum.no). Har visa kort gjennom skandiabanken, og dét at adressen jeg er registrert med der (og derfor muligens visa kortet er registrert med også) ikke stemte overens med adressen jeg oppga på ea-store, bød ikke på problemer.

 

Til sist vil jeg si at jeg gjorde dette i god tro på at jeg ikke brøt noen toll/innførselslover, men at jeg kun utnyttet hull i et system som er satt inn for å hente mer penger fra kunder i europa framfor amerikanske kunder.

 

Hadde vært gøy med tilbakemelding fra andre om de får det til :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde Mass Effect på xboxen og klarte neeeesten å gå gjennom det før dritten streiket igjen. Gleder meg til det kommer til PC her i europa. Var skuffet over Neverwinter Nights (selve spillet, ikke editoren), KotOR og Jade Empire, men Mass Effect er helt klart et av de beste rollespillene jeg har spilt siden Baldur's Gate. :)

Lenke til kommentar

Økonomisk er det ingenting i veien for å kjøpe både Lego Indy og Mass Effect, men så var det jo tiden...

 

Var nesten gjennom Mass Effect på xbox, men holdt meg konsekvent til de samme to folkene på laget. De andre fikk heller vente til senere. Det gir meg jo lyst til å spille om igjen og velge to andre. Dessuten er det stadig mange valg man må ta (og for føste gang noensinne angret jeg faktisk på et av valgene når jeg så konsekvensene, men da var det jo for sent...), så da blir det jo å spille noen ganger til for å prøve noen andre valg. Kort sagt vil det nok vare noen måneder, minst.

 

Når det gjelder Indy er han jo kongen, så bare det alene er grunn til å sitte en stund. Men når selv Lego Star Wars Episode 1-3 var bra (og jeg så episode 3 på dvd etter laaaang tid fordi de to andre var elendige) sier det seg jo selv at Lego og Indy blir en genial kombinasjon.

 

Men hvordan få tid til å spille begge spillene og gi dem den oppmerksomheten de fortjener? ;) "Heldigvis" har jeg nesten gått gjennom Mass Effect fra før, så det kan vente en stund til. Det er nesten som å velge hvilken av de to barna dine du vil gi bort. :p

Lenke til kommentar

Suger at vi må betale mye mer for samme spillet.

Ca $87 for oss, men kun $49.95 for amerikanerne.

 

Tror jeg skal prøve meg jeg også.

 

Edit: Jepp funket med Jetcarrier info og Visa. 277kr for spillet.

 

Edit: Blærg. Startet downloader. Sier at nedlasting kun er tilgjengelig om 3 dager og 4 timer. Antar jeg må fixe region på maskinen og prøve EA downloader på nytt. Noen som har gjort dette?

 

Edit: Region hjalp ikke, men satte datoen til 11 juni på maskinen. Da satte den i gang :)

Endret av wolf5
Lenke til kommentar

1. Registere konto for EA downloader.

2. Legge spillet til cart på amerikansk side (hvor prisen er $49.95)

3. Checkout.

4. Legge inn rett fornavn og etternavn (samme som på kredittkortet), resten kan man dikte opp vil jeg tro. Så fremt by postal code og det andre stemmer overens. Evt registrer deg på www.jetcarrier.com og bruk den adressen du får utdelt der.

5. Skrive inn kredittkort opplysninger.

6. Fullføre.

7. Sette datoen på maskinen til en gang i midten av neste måned.

8. Sette i gang EA downloader.

9. Laste ned.

10. Installere det.

11. Spille det.

 

 

Ser ikke ut som man trenger EA downloadern kjørende. Installerte spillet manuelt fra cachen og startet den. Fikk noen wsock feil. Overså dem og spillet kom opp. (og til crackissene der ute. Galaxy mappen funker :) + save )

Endret av wolf5
Lenke til kommentar
Nettopp forhåndsbestilt Lego Indy. Det ble enten det eller Mass Effect i denne omgang da jeg ikke har tid til begge, og Indy er jo Indy. ;)

 

Er det eit torrent-system EA store brukar? Eller servera som fileplanet osv? Nettverket eg er på stenger ute Torrent-aktivitet. Men steam osv, går fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...