Jens72 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Er på jakt etter et lite kabinett ( + / inkludert, strømforsyning) som er lett å ta med seg rundt Her er komponentene til min nye Age of Conan-pc: GPU: Club3D GeForce 8800 GT 512 MB Minne: Corsair TWIN2X DDR2 4096MB (2x2048MB) CPU: Intel Core 2 Duo E4600 Hovedkort: MSI P35 NEO-FI I tillegg kommer harddisk og en dvd-spiller selvfølgelig, kan kanskje til og med sløyfe dvd-spilleren. Har ikke planer om noen oppgraderinger så trenger ikke plass, vil bare ha et lite kabinett. Hvor mye vil mine komponenter kreve av strøm forresten. Alle forslag mottas med stor takk Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Ikke mange små kabinett for ATX-kort, her har du et jeg fant: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=P...A&mcat=c435 Skal du ha noe mindre bør du gå over til micro-ATX hovedkort. Da er dette rimelig fett IMHO: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=P...b&mcat=c435 Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Støtter det første Lian Li kabinettet som Tordenflesk linker til. Mener det også finnes i svart hvis du liker det bedre. En 350watt psu vil holde i lange baner for oppsettet ditt. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Siden det var ønsket inklusive PSU, ville jeg vurdert > ANTEC NSK4480 New Solution Series - Black Strømforsyninga er en brukbar High-efficiency 80 PLUS EarthWatts 380W Men er jo ikke spesiellt lite da, men "normal" størrelse for et ATX kabinett Lenke til kommentar
Jens72 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Takk for svar! Gikk for Antec Sonata III slev om jeg hadde mer lyst på det kabinettet Mekanicus foreslå. Greit å ha de 500 wattene Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Antec Sonata III er ett godt valg, har ett slikt selv og er kjempefornøyd. Det er enkelt å holde ryddig, rimelig stillegående og er dessuten pent. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå