Gå til innhold

Fotball og bilspill til NDS?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes ikke så mange gode bilspill i hvertfall. Jeg har prøvd mange bilspill til DS og Mario Kart er det som jeg mener er det klart beste "bilspillet" til DS.

Asphalt: Urban GT 2 - Har spillt dette endel og det er ikke dårlig, men ikke så veldig morsomt heller. Veldig arcade følse med fullgass og nitro meste parten av tiden. Lisenserte biler og litt trimming/styling. Var ikke så veldig vanskelig.

Mario Kart DS - Typisk Mario Kart med våpen og varierte baner. Høy vansklighetsgrad når du kommer til 150cc klassen (jeg kom ikke igjennom 100cc engang). Muligheter for online multiplayer. Hvis du ikke må spill med ekte biler så er Mario Kart det beste.

Diddy Kong Racing DS - Samme sjanger som Mario Kart, men mer variert siden du her har svevebåter og fly i tillegg. Har også en historie hvor løpene fungerer som oppdrag. Altså vinn x antall løp for å åpne opp et løp mot en boss.

Hot Wheels: Beat That - Helt greit Hot Wheels spill. Handler mye om å finne snarveier og gjøre triks når du hopper for å få nitro.

Race Drive: Create & Race - Rakk ikke å spille så mye, men det virket som det hadde litt potensiale. Lisenserte baner og løpsbiler. Ikke et spill hvor du kjører full gass gjennom svingene.

Har også prøvd et par Need for Speed spill og Juiced 2, men kan ikke anbefale dem. Styr også unna Mario Kart klonen Cocoto Kart Racer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...