Eirik350D Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Da jeg endelig etter mye venting skulle montere kjøleren Zalman CNPS9500LED på et Asus 5PE kort, oppdaget jeg til min store sorg at det ikke var plass til monteringsbraketten pga. hovedkortets for store kjøleribber. Irriterende, men nå må jeg finne meg et godt alternativ. I en tråd litt lenger ned, kom det frem et par alternativ, men jeg likte ikke disse spesielt godt. Er det noen som har tips om en god CPU vifte (til bruk til overklokking) som passer til dette hovedkortet (montert i et Antec Nine Hundred kabinett), ikke er for tungt eller høyt og samtidig tar seg godt ut Hilsen Eirik Edit: Oppdatert tittel, ref post nedenfor. Endret 2. juni 2008 av Eirik350D Lenke til kommentar
Eirik350D Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Har nå lett litt rundt og muligens funnet et par gode alternativ: Zalman CNPS9700LED eller Zalman CNPS9700 NT. Det kan se ut til at denne har litt annen festeanordning som ikke kommer i veien for kjøleribbene på hovedkortet. Er det noen som kan bekrefte dette? Hilsen Eirik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå