Beyeren Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) hei og hå! Jeg skal nå kjøpe Cerwin vega ve 8. ( Jeg er helt bestem på ve 8 så det hjelper ikke å anbefale noe annet!) Men så er det da forsterker jeg trenger. Noen som har anbefalinger eller tips til forsterker. skal jeg ha effekt forsterker og mikser eller bare vanlig forsterker. Liker nad, de har noen av de beste forsterkerne så helst dem. Mvh Beyeren Endret 31. mai 2008 av Beyeren Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 skal jeg ha effekt forsterker og mikser eller bare vanlig forsterker.Liker nad, de har noen av de beste forsterkerne så helst dem. Mvh Beyeren Hva mener du med "de har noen av de beste forsterkerne"? Hvor mye penger har du å bruke? Lenke til kommentar
Beyeren Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 skal jeg ha effekt forsterker og mikser eller bare vanlig forsterker.Liker nad, de har noen av de beste forsterkerne så helst dem. Mvh Beyeren Hva mener du med "de har noen av de beste forsterkerne"? Hvor mye penger har du å bruke? Jeg mener at jeg liker nad watt. man får liksom bra kvalitet får pengene.... Forsterkeren må koste rundt 4000. helst mindre. Hva med NAD C325BEE. passer ikke den bra? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Ah sånn ja, det skjønner jeg. C325BEE vil nok funke fint det. De høyttaleren er jo ikke så tungdrevene, men tror kanskje jeg ville spandert på meg litt mere kraft om du har mulighet. Du kan jo se på noe brukt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hvorfor skrive CW når det heter Cerwin Vega; CV? Uansett, NAD og CV har hos mange blitt betegnet som en meget god match. Jo kraftigere forsterker, jo mer kontroll vil du få over bassen. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) NAD C273 eller Cambridge Azur 740A skulle bli bra til de høyttalerne. Det er sant at CV er lettdrevne, men til gjengjeld tåler de mye effekt, og de kommer mest til sin rett når de er velforet med effekt. Endret 29. mai 2008 av Lefse Lenke til kommentar
Beyeren Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Ok. takk får responsen. Grunnen til at jeg skrev cw er rett og slett skrive feil:P Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Ok, men rett emnetittelen du, bare for ordens skyld. En ting bare, det er ikke noe som heter for kraftig forsterker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå