fUsiOn Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg trenger en voltmod til mitt Asus v7700 GF2 Ultra. Noen som vet hvor jeg kan finne det? Tror at kanskje hele v7700 serien har samme voltmod, er ikke sikker. Men finner dere noe er jeg takknemmelig. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 hva skal du med voltmode der da? å øke core frekvensen gir jo ingen ytelsesøkning, det er minnet som er flaskehalsen Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 hva skal du med voltmode der da? å øke core frekvensen gir jo ingen ytelsesøkning, det er minnet som er flaskehalsen Skal voltmodde vmem og vcore på kortet. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 hmm, har et Gainward Geforce2 PRO jeg gjerne skulle ha moddet og, vmem, og vcore just for the heck of it . Men finner ingenting, verken på asus kortet ditt eller mitt. Si ifra om du finner noe da 8) Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 vil også ha mod til mitt PixelView Geforce2 MX400 (32/) 64MB dritt lei av det kortet . bruker det pga gf4 min røk. har lyst til å presse livskiten utav det. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Fant denne linken: http://www.xbitlabs.com/video/geforce2-ove...erclocking.html Hjelper kanskje ikke deg stort.. men men.. Eller hvis alle GF2 MX korta er like, å skulle det ikke være noe problem. Det er vel bare å ta en titt på kortet ditt det, om det er noe likt som det på linken. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Bare putter på noen links her jeg.. http://forum.oc-forums.com/vb/showthread.p...highlight=MX400 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå