Rakash Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Har tenkt tenkt å gå i innkjøp av et av de nye skjerkmortene til ATI, og i den anledning ville jeg se litt på hvor vidt PSU'en min ville klare seg. Kortene jeg har fundert på å kjøpe er disse: Radeon HD Core(s) Idle Load Price 4870 RV770 <10W 150W <$299 4850 RV770 <10W 120W <$249 Brukte denne PSU kalkulatoren (brukte andre skjermkort med bort imot tilsvarende effektforbruk), og med det meste medberegna ser det ut til å gå greit (med en bitte liten margin). Spørsmålet er hvor vidt noen vil si seg uenig, og anbefale meg å holde meg til et mindre strømkrevende skjermkort en et av de 2, eller eventuelt (noe jeg IKKE har lyst til ettersom PSU'en er ganske ny)bytte PSU. All PC info finnes i signaturen min, men kan forøvrig legge til at jeg planlegger å gå i innkjøp av 4G ekstra ram, et internt trådløst nettverkskort, samt det at jeg har 3 80mm nexus vifter i kabinettet mitt og en 250g Hitachi S-ATA harddisk (ikke noe utenom det vanlige). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå