Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg har nettop koblet X360en min til pc skjermen min via HDMI-kabel, alt funker fint, bortsett fra at det ikke er lyd. Noen som vet hvordan jeg kan få det? Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg antar pc-skjermen din ikke støtter lyd via hdmi, da dette krever en dekodingsenhet. Du må enten koble hdmi via en hjemmekinoforsterker som takler dette, eller benytte analog lyd fra xboxen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Pc-skjermer flest har ikke høyttalere. Om din skulle ha det så hjelper ikke det mye. Som sagt så trengs det en dekodingsenhet til dette, noe PC-skjermer ikke har. Du må koble HDMI kabele inn i en TV eller forsterker for å få lyd ifra den. En optisk kabel fra Xbox 360'en din til en forsterker vil være det beste i ditt tilfelle. Da vil du få bildet levert via HDMI til PC-skjermen din, og 5,1 digital surround via forsterkeren. Du kan selvfølgelig bruke de analoge (rød og hvite) kablene også, for Stereo-lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå