Gå til innhold

Belyst DangerDen ?

Anbefalte innlegg

God Kveld alle sammen! :D

Jeg har tenkt til å kjøpe en Rød Ultrabright LED fra Sunbeam (www.microplex.no) og sette den "på" DangerDen blokka mi slik at vannet som strømmer igjennom blir opplyst.

det borres et hull for at effekten blir fin? Eller kan LED'en bare bli limt/teipa inntil? Detta skal være HDD activity LED vel og merke! Det er nemlig litt vanskelig å borre i blokka nå som alt er satt inn :/

Hva mener dere?

Mvh Dr.X

=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du kunne ha lagd en helt ny topp da, så kan du lage den akkurat etter ønske. Men et minus er at det kan værte ganske vanskelig å få tak i ca 1cm tjukt acryl/lexan.

Prøvde å få tak i det selv, men da måtte det bli bestilt fra tyskland i hele plater.

Lenke til kommentar
sINNsRO Skrevet: 10 Mar 2003 23:27 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

du kunne ha lagd en helt ny topp da, så kan du lage den akkurat etter ønske. Men et minus er at det kan værte ganske vanskelig å få tak i ca 1cm tjukt acryl/lexan.

Prøvde å få tak i det selv, men da måtte det bli bestilt fra tyskland i hele plater.

Kjipt det da... Jeg fikk tak i plexi på 100cmx100cmx15mm fra onkelen min, helt gratis...

Lenke til kommentar

--------------------------------------------------------------------------------

Kjipt det da... Jeg fikk tak i plexi på 100cmx100cmx15mm fra onkelen min, helt gratis...

lyst til å sende meg en 50x50x15mm eller? :wink:

Lenke til kommentar

Kunne godt tenkt meg en grei onkel.....

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...