Dr.X Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 God Kveld alle sammen! Jeg har tenkt til å kjøpe en Rød Ultrabright LED fra Sunbeam (www.microplex.no) og sette den "på" DangerDen blokka mi slik at vannet som strømmer igjennom blir opplyst. Må det borres et hull for at effekten blir fin? Eller kan LED'en bare bli limt/teipa inntil? Detta skal være HDD activity LED vel og merke! Det er nemlig litt vanskelig å borre i blokka nå som alt er satt inn :/ Hva mener dere? Mvh Dr.X =) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 God kveld! Sett den på utsiden, minst lysbryting. Men at det ser jalla ut må du ta på egen kappe Egentlig vil effekten bli noe dårlig, siden det bare er blanke flater på den plexien. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Ville uansett ikke borret i den toppen da jeg har hørt at den har lett for å gå istykker. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Hmm.. det blir kanskje litt Jalla, ja.. Jeg får se på det da.. Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Skal du ha LED'n helt inn til plexi toppen ? blir det no pent a ? Lenke til kommentar
khan_ Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Hva med glowmotion og blacklight? Det har enda større harry-faktor Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Skal du ha LED'n helt inn til plexi toppen ? blir det no pent a ? Det er akkurat den skjønnhetsfaktoren jeg lurer på :-? Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 du kunne ha lagd en helt ny topp da, så kan du lage den akkurat etter ønske. Men et minus er at det kan værte ganske vanskelig å få tak i ca 1cm tjukt acryl/lexan. Prøvde å få tak i det selv, men da måtte det bli bestilt fra tyskland i hele plater. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 sINNsRO Skrevet: 10 Mar 2003 23:27 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- du kunne ha lagd en helt ny topp da, så kan du lage den akkurat etter ønske. Men et minus er at det kan værte ganske vanskelig å få tak i ca 1cm tjukt acryl/lexan. Prøvde å få tak i det selv, men da måtte det bli bestilt fra tyskland i hele plater. Kjipt det da... Jeg fikk tak i plexi på 100cmx100cmx15mm fra onkelen min, helt gratis... Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 sINNsRO Skrevet: 10 Mar 2003 23:27 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- du kunne ha lagd en helt ny topp da, så kan du lage den akkurat etter ønske. Men et minus er at det kan værte ganske vanskelig å få tak i ca 1cm tjukt acryl/lexan. Prøvde å få tak i det selv, men da måtte det bli bestilt fra tyskland i hele plater. Kjipt det da... Jeg fikk tak i plexi på 100cmx100cmx15mm fra onkelen min, helt gratis... lyst til å sende meg en 50x50x15mm eller? :wink: Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 sINNsRO Skrevet: 10 Mar 2003 23:27 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- du kunne ha lagd en helt ny topp da, så kan du lage den akkurat etter ønske. Men et minus er at det kan værte ganske vanskelig å få tak i ca 1cm tjukt acryl/lexan. Prøvde å få tak i det selv, men da måtte det bli bestilt fra tyskland i hele plater. Kjipt det da... Jeg fikk tak i plexi på 100cmx100cmx15mm fra onkelen min, helt gratis... Kunne godt tenkt meg en grei onkel..... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. april 2003 Forfatter Del Skrevet 20. april 2003 Ok, nå fant jeg faktisk en veldig fin guide! http://modtown.co.uk/mt/article2.php?id=ddmaze3 Lurer på om jeg skal gidde.. Lenke til kommentar
ddd-king Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Missunner at dere har så god tid og ingen beskymringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå