GeirV Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hei. Dette begynnte for kanskje rundt 3-4 måneder siden på den stasjonære, men jeg brukte ikke den pcen til spilling, så det bydde ikke da på noen problemer. Nå derimot, tenkte jeg å fikse det, og var fram til i dag sikker på at en formatering sikkert gjorde susen. However, i dag formaterte jeg C: og installerte windows på nytt, og problemet var der fortsatt. Det er ikke bare i World of Warcraft dette oppstår, men også i de fleste andre spill. Legger ut noen bilder for å illustrere problemet: Jeg har merket meg at dette ikke går over hele interfacen, men kun i selve skjermbildet. Jeg er helt blank, så et hva som helst hint over sannsynlige årsaker blir satt pris på. Takk. Lenke til kommentar
Skogluund Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 kan være såkalte Artifacts, kan forekomme når skjermkortet blir for varmt, eller at det kan være defekt/ødelagt. Lenke til kommentar
GeirV Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Ville ikke det da påvirket andre ting også, som f.eks film, og slikt? Kan også nevne at utenom de ytre bugs går alt veldig smooth, og ligger på rundt 60 fps (Samme som før feilene meldte seg). Lenke til kommentar
Tern Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 når du formaterte, lå du inn drivere fra CD eller lasta du ned nyeste fra nette, har hatt slike problemer selv, hjalp å oppdatere skjermkort drivere. Lenke til kommentar
GeirV Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg lasta ned fra nvidia, som jeg har pleid å gjøre. Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Har hatt lignende problem. Har du prøvd å trykke Alt+Tab ?? Lenke til kommentar
GeirV Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Har hatt lignende problem. Har du prøvd å trykke Alt+Tab ?? Ja... Det hender det fikser det midlertidig, før det kommer tilbake i løpet av 5-10 sec Lenke til kommentar
Skogluund Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Artifacts forekommer som regel når du spiller spill. når skjermkortet yter som mest. Du vil alltid ha samme fps som vanlig bare at det dukker opp objeker og grgafikk bugs som ikke burde være der. har fått et nytt kort pga artifacts fra komplett en gang. Lenke til kommentar
GeirV Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Siten jeg bestillte fra er dessverre talentløse, og brukte 5 uker på å sende varer som var på lager 50 mil, så orker ikke å gjør noe med dem noensinne igjen Er det noen måte jeg kan få bekreftet at det er dette som er feilen? Om noen har noen andre forslag, let me know. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå