Gå til innhold

Forskjell på normal og hard i splinter cell...

Anbefalte innlegg

Er det noen der ute som har noen aning om det er store forskjeller på normal og hard på splinter cell?? for eksempel om det er mye bedre ai på hard og sånt... Er nå selv på nest siste bane på normal og vet ikke helt om det er noen vits å spille det igjennom på hard hvis det ikke er en ekstra givende utfordring der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

som oftest så er hard vanskeligere enn normal..

jeg ser ingen grunn til at det ikke skulle være slik i dette tilfellet.

Lenke til kommentar
som oftest så er hard vanskeligere enn normal..

jeg ser ingen grunn til at det ikke skulle være slik i dette tilfellet.

Jeg tror han spurte om hva som var forskjellen i vanskelighetsgraden. Om vanskelighetsgraden bare er større ved å sette høyere krav til hvordan oppdragene utføres, så tviler jeg på at spillet vil bli så mye gøyere, bare mer utfordrene. Men om AI-en er bedre, antar jeg at spillfølelsen kan bli noe høyere, og kanskje spillet er verdt og spille gjennom en gang til... Hvis AI-en er bedre, vil anatgelig dette også kreve at du tenker nytt, og du burde kanskje vurdere å bruke litt andre strategier enn når du spilte på "normal".

Et svar har ikke jeg, ettersom at jeg bare såvidt har fått prøvd det på "normal". :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

vil tippe at du f.eks begynner oppdragene med mindre kuler.

istedenfor at alarmen kan gå et visst antall ganger så blir det sikkert kuttet ned litt slik at du f.eks bare har en sjangse.

slike ting tror jeg er det som er forskjellen, vet ikke helt om AI forandrer seg så mye, det kan alltids hende, men jeg ser ikke akkurat på hvilket punkt de skal kunne forandre seg til å bli bedre for den er temmelig på topp i splinter cell..

Lenke til kommentar

Helt bra er den ikke. Kom til et sted der to vakter stod ved siden av hverandre. Skøyt han ene i hodet. Han andre reagerte ikke. Mulig dette var en glipp. Er ellers veldig fornøyd.

Har selv bare spillt på normal så jeg kan ikke svare på spørsmålet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...