Bruno Mars Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Da var alle url'ene endret, så nå skal bildene fungere igjennom hele tråden! Flott! Ellers skrev jeg en liten liste med innlegg hvor du har glemt å oppdatere et eller flere bilder: Innlegg #5 Innlegg #30 Innlegg #44 Innlegg #48 Innlegg #62 Innlegg #72 Innlegg #73 Innlegg #74 Innlegg #75 Innlegg #82 Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Kikket over de innleggene nå.. Men noen av de er nok desverre bilder jeg har mistet, men fikk til noen av dem igjen.. Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Sinnsykt gjennomført prosjekt, og bilen ble RÅBRA! All creds til Nikk0,for pent bygg, tid, penger,og ork til å gjennomføre noe slikt Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Takk takk! Men jeg er jo langt i fra ferdig da.. Skal ikke avsløre for mye, men det er neppe siste oppdatering fra denne karen! Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Bremseskivene og klosser ankommet, samt nye stoler! =) Ombestemte meg ang. det å bruke laptop i bilen, det var ei dårlig løsning. Så nå har jeg "overtatt" samboers shuttle, og kjøpt meg en carputer-powersupply.. Så da blir det 2,2ghz intel med 1gb ram, 120gb, wlan, etc.. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Vel, da var carputeren oppe å går! Fungerer veldig bra! Og her er ett bilde av de skeve sparcostolene mine: (Har ikke fått rettet de opp helt ennå.. Og et bilde av lillemann, som måtte være inne mens jeg var ute i garasjen..: Mer dårlige mobil-bilder: Og ett bilde av mitt nye carputer tastatur.. (Ja, det er en vanlig 20cm tommestokk som ligger der..) Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Har fått borret opp 300zx z32 skivene idag.. Er deilig å kunne holde på i en litt større garasje enn min egen.. Er litt rotete, men det er iallfall MASSEVIS av verktøy, + grav.. Etterpå, måtte jeg ut på plenen å at noen bilder, siden gamlingen nettopp hadde vært over plenen med traktorklipperen : Skal se om jeg får tid til å prøvemontere bremseskivene og kaliperne imorgen.. Hvordan er den "tilkoblingen" av bremseslangene? Hvordan løsner jeg slangene fra røret som står inne i hjulbuen..? Har aldri gjort slikt før.. =/ Lenke til kommentar
crea Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Tøffe skiver det der Anågende bremseslangene så har jeg bare pleid å skru dem ut fra kaliperen. Løsne de først mens de står på og så skru av kaliperen og så skru resten av slangen. Hvis det er likt opplegg som på golfen vel og merke Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Veeel, helt plug and play var det ikke.. Men nesten. Alle klarer det. Fikk ikke av denne, så foreløpig bruker jeg orginalslangene ut til kaliperne.. Noen gode idéer til hvordan jeg skal få løsnet den slangen fra røret? Har prøvd alt, men har klart å "runde" 6-kanten på røret.. =/ Går det ann å kutte røret, skjøte/forlenge det, og sette på ny ende-sak-med-gjenger? Kan JEG gjøre det? Gjenstår bare å få tak i ny bremseveske, å lufte.. Så bør det bli bra.. Måtte forresten space ut felgen 2mm, for å gå klar av kaliperen.. Men det gikk fint.. Skal se om jeg kan få tak i noen 15mm skrudde spacere, så jeg kan få ut felgene til kanten av hjulbuen bak og.. Hvor kan jeg finne slikt? Hva heter skrudd spacer på engelsk? Lenke til kommentar
crea Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Så bra ut det der Har du prøvd å bruke sveisetang på den runda mutteren? Den er god å ha når det skjer sånn som der. Lenke til kommentar
exs Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) ang bremserøra så må du bruke en sveisetang/låsetang på mutteren, dette du ha opplevd her er et klassisk problem på mange biler man bør egentlig aldri bruke fastnøkkel på disse mutterene , beste er og gå rett på sveisetanga edit: litt for sen der ja Endret 7. august 2009 av exs Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Så bra ut det der Har du prøvd å bruke sveisetang på den runda mutteren? Den er god å ha når det skjer sånn som der. Takk takk. Tenkte på det, men hadde ikke det. Kun fastnøkkel, ringnøkkel og rørleggertang.. =/ Skal få skaffet det, så jeg kan få byttet slangene og.. ang bremserøra så må du bruke en sveisetang/låsetang på mutteren, dette du ha opplevd her er et klassisk problem på mange biler man bør egentlig aldri bruke fastnøkkel på disse mutterene , beste er og gå rett på sveisetanga edit: litt for sen der ja Ja, men jeg hadde ikke det, så da prøvde jeg med det jeg hadde.. =/ Endret 8. august 2009 av nikk0 Lenke til kommentar
NatroN Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hva må jeg gjøre for å gifte meg med deg????? Er på min første primera SRi P11 nå, og syntes jeg er flink da jeg skal bytte Oljefilter, skjerm i hjulbue, visker gjennomføringer, viskermotor og KANSKJE pusse litt rustroser på panser og hjulbuer i morra, men du tar kaka! Hvordan i HULE helsikke tør du prøve på alt dette? Hvordan klarer du det??? Jeg får ivertfall ikke sove i natt! Bytte bil? Min er hvit, litt rust og såvidt jeg kan se, tatt relativt dårlig vare på av tidligere eiere! Bare å si ifra! Jeg har tilogmed SRi vinga du hadde så lyst på haha Uansett! Kan ikke si noe annet enn gratulerer! Dette inspirerte ivertfall meg til å prøve mye mer selv, og jeg skal gjøre en god del på bilen i sommer Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Hvordan gikk det med denne? Ettersom En P10 nå er uhyre sjeldent selv i normale utgaver Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 I følge Vegvesenet kjører den rundt i Mandal https://www.vegvesen.no/kjoretoy/Eie+og+vedlikeholde/kjoretoyopplysninger?registreringsnummer=vf96694 Sist solgt i 2011, så TS har nok ikke noe med denne bilen å gjøre lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå