Zeph Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Kablene framme, kan det være til lykteviskere? Eg har demontert mine, meiner det var ein plugg på dei. 4x4 Primera er spanande, ser ikkje så mange av dei. Blir bra når du får alt på plass og clayet bilen, skal du polere og? Raud er ein veldig kjekk farge å jobbe med. Ellers var det ein stusseleg garasje til å jobbe i ja. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Kablene framme, kan det være til lykteviskere? Eg har demontert mine, meiner det var ein plugg på dei. 4x4 Primera er spanande, ser ikkje så mange av dei. Blir bra når du får alt på plass og clayet bilen, skal du polere og? Raud er ein veldig kjekk farge å jobbe med. Ellers var det ein stusseleg garasje til å jobbe i ja. Fant ut av at de ledningene var til lykteviskerne ja.. Clayet bilen? Bilen skal hellakkeres er planen.. Sort, blå, grønn eller gul. Hadde egentlig bestemt meg for denne blåfargen: (toyota 8b6) Men vurderer også en gulfarge, noe allá denne: Har også vært innom tanken på samme farge som den forrige primeraen min, eller en knallgrønn farge.. Men i og med at jeg sikkert burde ha en farge som glir litt inn i miljøet, for å ikke bli så lett gjenkjent, bør jeg nok gå for sort, eller kanskje blå. Liker den blåfargen.. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Jeg ville gått for sort, den blåfarga utgår noe så j*vlig, er etter min mening er blå harryfarge nr.1 i rånepaletten. Hadde jeg fått en 10 kroning for hver rånebil jeg hadde sett med "RS BLÅ" så hadde jeg garanter hatt til salt i maten... Edit: Syns du burde går for en farge som det ikke "skriker" av. Endret 23. juni 2008 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 HEHE.. Skjønner hva du mener.. Men sort er litt kjipt også.. Vil helst ha en farge som både er nøytral og ser bra ut.. Ikke at ikke sort kan se bra ut, men det er liksom altfor vanlig.. Hadde det vært helt opp til meg, og jeg ikke skulle tenkt på politiet, så hadde jeg valgt en skrikene gul eller grønnfarge, men da hadde jeg nok blitt hukket inn og avskiltet titt og stadig. =/ Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Slik grønn/gul? Ville ivertfall tatt meg god tid med å velge farge, men hovedsaken er at du skal like den. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Skal den først vere gul må den vere litt fresh og kraftig farge. Ambulansebilane ser ut som ei utvaska t-skjorte. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 skift til den fargen du selv vil ,men for all del ikke ha på masse plast fangere og super spoiler og jalla skjørt , på en så skjelden bil ,det er fyfy Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Er en viss fare for at det blir litt plastikk på den.. Men det blir ikke samme plastisken som alle andre har i det minste i såfall.. Tror jeg heller mot blå, selv om Rebel-Rider synes det er harry.. Jeg bor på landet, liker å skru og digger fete biler, så jeg er kanskje litt harry? Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Likte den blåfargen selv, nesten som min egen jo Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Ja, jeg liker også den fargen veldig godt.. Skal se om jeg får skaffet en prøve på den, som jeg kan helle i sprøyta, slik at jeg kan få sett den i virkeligheten.. --------------------------------------------------------------------------------------------------- Hektisk dag idag, måtte få levert gamlemicraen til vraking først; Siste bilde ble crappy, måtte zoom'e litt .. =/ Så var det avgårde for å rekke postkontoret for å hente bursdagsgavene mine. Ja, jeg fyller år idag! =D Gavene som lå på postkontoret var fra meg til meg: Og nå bærer det avgårde til svigers etterhvert for middag og kakespising, etterfulgt av noen timer ute i boble/massasjebadet dems.. Med ei kald pils i hånda..! DA er livet verdt å leve! Endret 12. juli 2009 av nikk0 Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Gratulere me 22årsdagen da Ser folket i asia har vært snille med deg i år, ny bakfanger, nytt luftfilter og en bærbar fra HP (fjærn vista asap ellers blir du å knuse maskinen) Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Bærebaren var bare ei eske jeg fikk noe deler tilsendt i.. Så slapp unna å slite med vista.. Sitter på en gammel Acer Travelmate 2310. Og er klar for utskiftning.. Ender nok som carputer etterhvert den .. Men var ganske fornøyd med bakfanger og Apexi filteret.. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Har jobbet litt i garasjen idag og, ikke mye, men litt iallfall. Mannet meg opp til å begynne å pirke på rusten på dempetårnene. Ser ikke helt bra ut dette nei. Her må jeg nok til å sveise litt ja.. Dette ser da iallfall litt bedre ut. Pusset et stykke, og her tror jeg at jeg spiller å sveise.. Høyre hjulbue bak. Her må jeg nok sveise en god del etterhvert.. Kan stikke hele hånda opp i hjulbuen i toppen.. =/ Slik det det ut bak på høyre side på en 4x4, for den som måtte ha interesse av å vite det.. Så over til festene til sideskjørtet, fikk ikke av alt når jeg demonterte sideskjørtene. Hvordan får jeg av denne ekstra gummien? Det var det for nå. Nå skal jeg på sjøen å feire St. Hans litt på etterskudd. Blir nok på sjøen i hele morgen og vist været tillater det.. God helg! Endret 12. juli 2009 av nikk0 Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Er lite fremgang her for tiden, delvis pga at jeg venter på skjermene og drivleddet som importøren av bilen lovte meg.. Men surra rundt litt i dag etter jobb, skulle fikse ei skohylle bl.a., så gjorde litt annet mens jeg ventet på at limet skulle tørke.. Så jeg startet litt på anleggsplanene mine.. Så klart måtte jeg ha noe "drivstoff": Lurer litt på hva som er meningen med denne "boksen" til høyre i bildet. Tror jeg fjerner den bare.. Kappet til ei plate som passer i hullet mellom bagasjerom og baksetet. Prøvemontert: Satser på å oppta minst mulig plass i bagasjerommet med subben, AMP skal i hjulbrønnen. Håpte på at veggen på kassa kan være ca slik som tommestokken.. Tror dere det lar seg gjøre? bunnen blir ca 22 og høyda blir 35cm, og toppen 4-5 cm. Dette er innvendige mål. Så må jeg bare finne bredde i forhold til Litermålet på elementet.. Kan vel gå det? Så et bilde for gøy, var å så på denne bilen med en kompis.. Endret 12. juli 2009 av nikk0 Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Har offret litt mer bagasjeromsplass for å få lagd ei grei kasse, samt få plass til et EKSTRA batteri bak i bagasjerommet. Batteriet skal plasseres ved siden av subben er planen. Batteriet er samme som jeg brukte når monterte FMIC på gamlebilen.. (s13'n) Batteriet er kjøpt av Bilradiospesialisten. Husker ikke merket, eller Ah, men funker nok mer enn bra nok..! Endret 12. juli 2009 av nikk0 Lenke til kommentar
holyman Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Planer om å vinne dB-drag ? Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Nei, overhode ikke. Skal ikke spille noe voldsomt i det hele tatt. Kasse ser stor ut på bildet, men det er i realiteten kun 28l. Regner med oppsettet blir som følger: 1x Audison LRx 6.9 (4x70W + 480W) 1x Resonant Engineering SE12 2x Morel Tempo 6 Coax 2x Morel Tempo 6 Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Blir å følge spent med denne i tiden som kommer Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Blir å følge spent med denne i tiden som kommer Takk takk! Håper jeg kan friste med litt lesing (bildetitting) nå da.. Har jeg vært noen timer i garasjen igjen idag.. Noen som ser forskjellen: Nye baklykter føler jeg gjorde bra altså! Kostnad: 0,- NOK ! Når jeg først var så godt i gang, fjernet jeg emblemene og: Synes det ble bra det, må beholde Nissan merket tror jeg.. ? Her ser dere såvidt, pga dårlige bilder, lakkforskjellen bak merkene.. Her ser dere vidundermiddelet jeg brukte på limrestene bak emblene: WAX REMOVER. (Samboer er hudpleier..) Og jaggu fant jeg ikke ett sett med øyelokk i postkassen min og.. Gjorde ferdig subkasse og prøvemontere den: Ble akkuratt som jeg ville nesten. Opptar iallfall ikke så mye plass, og skal romme 28liter + element, vist ikke mattekunnskapene mine feiler. Slik ser den ut, vist fra inne i bilen.. Mangler bare elementet der. Skal inn en Resonant Engineering SE12 der. Ellers, så har jeg bestilt meg en Audison LRx 6.9 (4x70W + 480W), som skal drive suben, ett sett med 6,5" coax i hattehylla og ett 6,5" komponentsett i dørene foran. Tror jeg går for ett av Morel sine sett, så sant jeg finner ut feilen med de komponentsettene jeg har micraen.. Endret 12. juli 2009 av nikk0 Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Baklyktene gjorde seg godt! Tror jeg og skal bytte lyktene mine når jeg ser forskjellen på det Ble og mye cleanere når du fjernet emblemene og. Spennende prosjekt dette, følger spent med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå