killmeister Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 En i klassen har brukt masse tid på et worddokument, han er selv helt sikker på at han har lagret det, og han har autolagring på. Nå er dokumentet borte, og det forsvant visstnok når han trykket på "formateringsknappen". Kan dette reddes???? Har prøvd og søke i "søk" ute på vista knappen etter ord som er brukt i rapporten, uten at dette hjalp. Har lett i mine dokumenter. Har lett i appdata mappa og word. søppelkurven, og andre plasser det ville være nærliggende og tro... Takker uendelig mye for svar og konstruktive innspill. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hvis dokumentet er lagret vil du finne det nederst på Fil-menyen. Hvis det ikke står der er det ikke lagret. Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hvis dokumentet ikke har vært lagret hjelper det ikke med autolagring. Lenke til kommentar
killmeister Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 sant??? Det visste jeg ikke...så da er det vel bare flaks ikke jeg har mista noe.... men da ser det mørkt ut for klassekammeraten..? Håpte det fantes et eller anet sted hvor mellomlagringen lå ei viss tid. Takker for svarene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå