xcitu Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hei. Jeg har da lyst på et iPod headset, et slikt som følger med iPod/iPhone når du kjøper den, men hvordan får jeg tak i det? Og hvor mye koster det? Bilde. - X Lager denne tråden er fordi jeg finner ikke noe mer passende sted å legge den. Om Moderator/admin ønsker å flytte, then do as you please Men si gjerne ifra hvor den havner ^^ Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Lager denne tråden er fordi jeg finner ikke noe mer passende sted å legge den.Da er du ganske dårlig til å navigere på forumet... Lyd og bilde -> lyd -> bærbart, eller lyd og bilde -> lyd -> hodetelefoner er rette kategorier. Til saken: Eplehuset har det du leter etter. Men hvorfor vil du ha akkurat disse pluggene? Hvorfor ikke kjøpe noe bedre? Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg syns de ser greie ut. Jeg vil ikke bruke flere høvdinger på et über bra headset når det skal bare brukes til skolen. Orker ikke å dra med mitt Koss Porta Pro hver dag lenger Men takk for hjelpen - X Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Kven har sagt at alternativet er fleire 1000? Du får sett til 2-500 kroner som knuser iPod-pluggane. Det som følger med ein mp3-spelar er i dei aller fleste tilfeller skrap som bør byttast så fort som mogeleg. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Kven har sagt at alternativet er fleire 1000? Du får sett til 2-500 kroner som knuser iPod-pluggane. Det som følger med ein mp3-spelar er i dei aller fleste tilfeller skrap som bør byttast så fort som mogeleg. QFT og 269 kroner for den driten der er overprisa som bare f*** Du får bedre øreplugger for lavere pris enn det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå