olopolo Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Sitter og ser en sløv kamp mellom Uruguay og Norge. I pausen kom Tarek inn, så kom strømstad inn, demidov ble byttet inn. Og så var det sannelig enda et norskt bytte. Sitter delvis og leser til tentamen så jeg fikk ikke med meg hvem det var, men fire bytter det er da ett for mye? Eller er det speisielle regler i privatlandskamper? Olopolo (Mulig det bare er jeg som roter i mattetåka, i så fall la denne tråden dø stille hen) Sitter og ser en sløv kamp mellom Uruguay og Norge. I pausen kom Tarek inn, så kom strømstad inn, demidov ble byttet inn. Og så var det sannelig enda et norskt bytte. Sitter delvis og leser til tentamen så jeg fikk ikke med meg hvem det var, men fire bytter det er da ett for mye? Eller er det speisielle regler i privatlandskamper? Olopolo (Mulig det bare er jeg som roter i mattetåka, i så fall la denne tråden dø stille hen) Der kom også Karadaz inn... Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 her er det snakk om at dei utelandske spearar, dei teller ikkje som norske byttar. Så han kan bytte så mange utlendingar som spelar for Noreg som han vill. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Oleaoh: Hva snakker du egentlig om? En privatlandskamp er jo en treningskamp, dvs man skal trene. Det er lov å bytte så mange spillere man ønsker;) Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Oleaoh: Hva snakker du egentlig om? En privatlandskamp er jo en treningskamp, dvs man skal trene. Det er lov å bytte så mange spillere man ønsker;) Har du aldri hørt om å tulle? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Jeg lo meg nesten ihel! LOOOL!!11one1! I Man Utds kamp nedi Araberland, byttet vi vel tre keepere (VdS, Kuszczak og Foster, tror jeg) i tillegg til andre spillere. Littt stilig Endret 29. mai 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Oleaoh: Hva snakker du egentlig om? En privatlandskamp er jo en treningskamp, dvs man skal trene. Det er lov å bytte så mange spillere man ønsker;) og det er ikkje oleaoh. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 En privatlandskamp (merk dere ordet privat) er vel ikke, slik jeg har forstått, en arrangert kamp fra verken UEFA eller FIFAs side. Slik jeg forstår det kan begge lag stille med 50 utespillere og 3 keepere hver om de er enige og ønsker dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå