Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvor finner dere lovlige streams?

Goscinny

Anbefalte innlegg

Hei!

Har SopCast (og TVAnts). Vil nå se England - USA, men sliter med å finne en bra steam. Hvor finner jeg en bra stream? Nå ser jeg på en kanal som ligger under "Sport test channel group" i SopCast, som beleilig nok het "48608. ENGLAND - USA[0.29]", men kvaliteten er alt annet enn god.

Så - hvor finner dere streams-ene dere bruker?

Endret: Søkte etter liknende tråd, og jeg mener jeg har sett det før. Fant ikke noe, så om dere vet om den, link gjerne til den her!

Endret II: Er det denne mange bruker? Er den lovlig?

Endret III: Gaargh! Akkurat når jeg testet en annen server og skulle koble opp, scoret de selvsagt :(.

Endret IV: Er dette bra, eller dårlig kvalitet? Bedre enn den jeg hadde i stad, men syns ikke det er veldig bra fordiom ...

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan syns du kvaliteten på denne er? Finner ikke stort bedre ...

Beklager, har ikke SopCast. Tror ikke jeg har noen p2p-programmer installert på maskinen, men bruker TVAnts når jeg først ser. Til å være gratis så er sikkert kvaliteten rimelig bra.

Men vil du ha litt kvalitet må du nesten betale.

Livesport247 - Koster vel en 24 kroner i uken, men der får du alt av linker og kvaliteten er bra. Passer vel bedre å være registrert der når Serie A, Primera Division og Premier League spilles, men du finner sikkert en drøss av kamper der..

Lenke til kommentar

Livesport247 er OK, men knappest nødvendig. Spørs vel litt hvilke lag du følger. Følger du f.eks. ett av topplaga i England er det stort sett greit å finne OK gratis streams. Er du derimot innbitt Leeds-fan fortsatt er det litt verre.

Bruker primært www.myp2p.eu, hvis jeg ikke finner noe brukandes der søker jeg litt rundt før jeg evt. kommer tilbake og tar det som måtte ligge der. Hender det fins streams på enkelte nettsider for èn kamp av gangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...