Atlesen Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hallo hallo! Som sagt har jeg en musikk lærer som ikke er helt god.. Fikk 2- sist jeg fikk vite det, av disse grunner: Så på att noen kastet snøball, og fikk anmerkning på oppførsel! Spurte hvor mye jeg hadde, og fikk til svar: "Det driter vel du i? Nå setter jeg ned karaktern din".. Alle som går i korpset hans har 6.. Jeg hadde et 2 minutters møte med han, for en stund siden jeg fikk høre: "Hold kjeft i timen, så får du bedre karakter til sommeren".. Jeg har gjort som han har sagt i over 2mnd, og han LOVET meg bedre karakterer,men har ikke skjedd, ligger nå fortsatt på 2- eller 1+.. Ikke att jeg pratet mye før vi hadde møte,men det var litt.. Har nå en følelse at han vet hvem jeg er i slekt med, noen han ikke liker, og det er derfor.. En i klassen min f.eks, hadde 1. til jul, 1 mnd etter hadde han 4+.. Og han har gjort det samme hele tiden! Har bedt om et større møte, med foreldre,lærer og musikklærer, men han har lyvd og sagt: DEtte har vi gjort opp oss i mellom.. Noe som ikke er sant.. Så nå sitter jeg med 4 valg.. 1. Sende brev og legge på pulten hans. 2. Mase på møte. 3. Har noen kontakter som vil denge`n. 4. Få noen til å gi han sparken.. Noen som vet hva jeg skal gjøre? Mvh Atle Lenke til kommentar
cobaye Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Klage til rektor? Det er fullt mulig å klage på lærere. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Det må tas videre. la ham lide! send brev til rektor du... Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Har nå pratet med en annen kontaktlærer som skulle prate om det i dag,så hvis det ikke blir møte innen ferien, blir det et jævla spetakkel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå