Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Trenger seriøst hjelp! svart skjerm med ny HW!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har akkurat installert nytt HW i maksinen min, er selv ganske sikker på at jeg har satt inn alle kabler etc riktig, men alikevel da jeg starter opp maksinen går alle viftene for fult, og jeg har ikke noe bilde på skjermen, bare "no signal" noen som vet hva som er feil? har testet med 2 forskjellige Skjermkort! please hjelp! dette suger skikkelig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viftene er ikke farlige, du kan fikse dem senere, men full fart på disse antyder noe varme utviking i systemet.

Siden nesten alt er nytt, du kan prøve å frakoble alt som er unødvendig dvs. ekstra RAM, disk, osv og starte med minimalt hardware for å teste.

Det hadde vært fint om du kunne liste alle komponentene dine, da kan flere gi deg mer nøyaktige tips.

Lenke til kommentar

Ville hvertfall gått over alle ledninger og deler for å sjekke at de sitter skikkelig i.

Regner med at du vet hva du driver med, og at delene passer sammen, men hvis ikke kan jo dette være problemet.

Det med viftene kan vel kansje være at du ikke kommer inn i bios, og derfor blir ikke viftene justert ned.

Endret av haakon_91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...