turbonissen Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Fikk i dag min første GPS.. Garmin Nuvi 610T.. Men, det jeg lurer på er følgende. Finnes det noe program som jeg kan kjøre på PC-en for å planlegge ruter osv for min Garmin? Evnt. hvor finner jeg dette? mvh Bored Lenke til kommentar
DawnDusk Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 MapSource er det du trenger. Burde følge med en CD i pakka som har dette programmet Lenke til kommentar
turbonissen Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Lå dessverre ikke på CD-en som fulgte med GPS'n Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Du kan jo og bruke Ozi Explorer.. Lenke til kommentar
hysoto Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 På MyGarmin finner du nok det du leter etter og mer til, noe krever registrering tror jeg (Gratis) https://my.garmin.com/mygarmin/customers/myGarminHome.faces Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Mapsource er ikke nok å ha på pc, lån deg City Navigator med kode. Installer City navigator på pc, last ned oppdatering til MS. Da kan du lager ruter, mm på pc, deretter overføre til gps Endret 30. mai 2008 av asbhegge Lenke til kommentar
turbonissen Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg har bestilt gratis kartoppdatering (2008) fra garmin nå som kommer om noen uker.. Vil det det jeg trenger være med der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå