Abdur Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Bilde av nevøen min... Så, hva kan forbedres..? Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Et veldig bra bilde med perfekt dybdeskarphet Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg har ingenting å utsette på etter mine kunnskaper. Et VELDIG bra bilde!!!!! Likte det utrolig godt... flott unge også forresten:) Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg må si jeg ble litt rørt, dådyr øyne også.. O_O Lenke til kommentar
odn Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Min mening er at det ikke er noe spesielt, men jeg har ikke peiling. Sikkert fint til og være familie bilde. Har ikke noe imot bilde, men da ga meg heller ikke no spesielt. Mvh. Øystein D. N. Lenke til kommentar
emero Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 på en annen side er skal som regel ikke slike bilder "gi deg noe", odn. de er tatt for dem som har et forhold til akkurat det barnet. Som sagt, flott dybdeskarphet. Veldig flott fanget øyeblikk, da barn kan være fryktelig vanskelig å få et godt, rolig bilde av. Litt synd med de tørkede tårene i øyekroken, men sånt legger man ikke merke til uten å se etter. Veldig godt jobbet. Lenke til kommentar
Abdur Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Tusen takk for fine tilbakemeldinger...=D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå