DonLars Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Har prøvemuntlig i engelsk imorgen, vet sånn ca hva jeg skal snakke om men trenger hjelp til starten.. Dette er det du skal snakke om i starten: People commit crimes in different ways, and authors write about it. - How can writers describe crimes? - What is a criminal act? - Do we always feel sorry for the victims? - Do we someimes sympathie with the criminal? Jeg skal altså snakke om en tekst knyttet til de spørsmålene, som har noe med kriminalitet å gjøre. Noen som vil hjelpe meg? Lenke til kommentar
cobaye Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Når det gjelder de to siste, kan du jo tenke litt på Indiana Jones, Lenke til kommentar
DonLars Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Det skal jeg gjøre , men om noen kunne laget en sammenhengende tekst der hvor de trakk inn de fire punktene hadde det vært veldig fint:) Endret 28. mai 2008 av Carefree92 Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Dette er jo trossalt din oppgave, så du kunne jo prøve å gjøre det selv, så kan vi andre prøve å gi litt kritikk på det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå