Poor Leno Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Heisann! Jeg har bestilt en laptop fra Zepto Computers. Laptopen forskuddsbetalte jeg ca. 8100 for. På ordrebestillingen står det at varen skal bli levert innen 2 - 6 dager. Idag ringte jeg og spurte hvordan leveransen lå an, og de sa at de hadde problemer med å skaffe noen av delene til PC-en, og at det derfor kunne ta lenger tid enn forventet før PC-en ble sendt. Har jeg rett til redusert pris eller noe lignende? Det stod at alle delene jeg valgte var på lager da jeg bestilte PC-en! Leno Lenke til kommentar
PerB Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Du har rett til å heve kjøpet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 du har rett til å vente til den kommer, eller heve kjøpet å kjøpe fra noen andre.. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Ok! Tenkte bare jeg skulle skjekke for sikkerhets skyld! Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå