Martin16 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Hei har nettopp fått alle delene til ny pc fra amentio: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=73207 Satt sammen alt og dobbeltsjekka kabler osv. Setter i strøm, slår på nettbrytern oglydkort + hovedkort lampa lyser men når jeg trykker på power knappen skjer det ingenting Noen som vet hva som kan være problemet? Endret 28. mai 2008 av Martin16 Lenke til kommentar
HValder Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Sikker på at på-knappen er kobla riktig til hovudkortet? Lett å gjøre feil. I gamle-PCen min stod det feil i manualen. Endret 28. mai 2008 av HValder Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg er ikke ekspert, men prøver: Kanskje strømforsyningen er for svak for cpu og skjermkortet? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 jeg TROR strømforsyningen skal greie det der. har du koblet sammen alt eller bare det du nevnte i første post? Lenke til kommentar
Martin16 Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Alt er koblett sammen, cpu, hk, ram, hd, cd-rom, psu, vifter og skjermkort.. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg har noen lunde samme problemet, og det "løser" seg ved at du tar ut skjermkortet, da vil maskinen starte. Er jo ingen løsning egentlig, men hvis den starter da så er det i hvert fall der problemet ligger. Jeg sendte inn skjermkortet, og de fant feil på det, så jeg fikk nytt. Har derimot samme problemet igjen med det nye, men tipper det er fordi jeg har klart å fått enda et defekt kort. Oppsettet ditt er ganske likt mitt med at det er samme merke/serie, men ikke nøyaktig samme ting. Lenke til kommentar
Martin16 Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Yeah Fant problemet, lå i at strømkabelen (8pin) fra psu'en ikke passa helt med skjermkortet skifta til en annen (6pin + 2pin) så løste det seg Sjekk om det kan være problemet ditt innos? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg har 6-pin og bruker 6+2-pin, men kan vel prøve en annen kabel eller 8-pin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå