wheitmann Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Hvem skal inn i oktober? Endret 28. mai 2008 av wheitmann Lenke til kommentar
40mm Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Noen som skal bli en av kongens menn i oktober? Alle er da kongens menn uavhengig av hvor de tjenestegjør. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Nå er det vel kun HMKG som har innrykk i oktober, så det er vel kun dem som blir kongens menn da. Lenke til kommentar
wheitmann Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Hehe, var da fælt da. Nei, men du har rett, HV-I BW. Endrer spørsmålet da. Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg fikk innkallelse i går! 7. oktober kl 1200 på Rena leir. Ikke musikk/drill da, men "vanlig". Men jeg har ikke fått sånn utvalgt.no greie enda da. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Du kan vel søke deg til drilltroppen etter opptak, kan du ikke? Musikken må du vel prøvespille for (og prøvespillinga var vel nå i vår), men drilltroppen kan du vel søke til etter opptak? Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Ja, det ser sånn ut. http://www.mil.no/haren/hmkg/start/avd/musikk_drill/#7 Troppen tas ut blant de mannskaper som er innkalt til H.M. Kongens Garde/Gardeskolen med oppmøte i oktober på Rena. Dersom du har en annen innkalling eller oppmøtested, men vil til Drilltroppen, må du ta med oss på 23 09 84 30 så kan vi ordne dette. Lenke til kommentar
wheitmann Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Cucumber, folk får vanligvis Utvalgt passord og sånt via brev en stund etter endelig innkalling, men du kan alltids sende en mail hvis du ikke kan vente (som meg ) [email protected] Legg ved navn og mobilnummer, så får du en SMS med passord. Fikk min dagen etter jeg sendte mail. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+7815234 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Jeg óg skal møte opp den 7. oktober kl 12:00. Regner med det blir fullt på toget fra Trondheim? Endret 9. august 2008 av Slettet+7815234 Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg skal også i Garden den 7 oktober Fler som skal reise fra Oslo? Men jeg skjønner ikke hvor jeg skal gå etter å ha gått av toget i Rena Lenke til kommentar
EJN Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 7. oktober her også, reiser vel med tog fra Oslo. Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Da var togbillett bestilt og hentet. 05:50 fra Trondheim, så den morgenen kan jeg ikke "ligge bare 5 minutter til", hehe. Eventuelt kan jeg overnatte inne på stasjonen, så jeg er på den sikre siden Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Men er det noen som vet hvor vi skal etter å ha ankommet Rena stasjon? Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 På min innkalling står det at det blir felles transport fra stasjonen til leiren, så jeg regner med at det står en person som leder deg inn på en buss/bil. Lenke til kommentar
thomsi1607 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Militæret pleier alltid å stille med uniformerte representanter som møter de innkalte på oppmøtested. Vet ikke hvordan det fungerer på Rena, men f eks for de som skal møte på Sesvollmoen som jo er veldig mange, så har militæret representanter både på leiren, men også som møter de som kommer med tog/fly til Gardermoen. Uansett så tror jeg ikke det blir noe problem å finne frem. Er jo bare å se etter 300 andre sivilkledde personer som står i kø og venter :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå