Gå til innhold

Har jeg god nok PSU for å dra et av disse skjermkortene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er godt mulig at en psu på 350W klarer systemet ditt uten problemer ved en eventuell oppgradering, men siden det er en Q-tek ville jeg uansett ha byttet den ut. Latterlig mye problemer med de, inkludert eksplosjoner etc.

Lenke til kommentar
tok den testen, kom frem til at jeg bruker 258W med mitt system nå, mens jeg vil bruke 280/285 W hvis jeg oppgraderer, men er usikker hvor nøyaktig den er.

Hva valgte du for å få så mye? Stoler heller ikke så mye på disse kalkulatorene, men om jeg satte inn de samme komponentene du lister, så fikk jeg under halvparten av det. Som virker mer logisk. Min egen maskin (nr.1 i profilen min) bruker max 200W (fra likestrømssiden) ved tung last. Q-Tec lister peak effekt for det meste av strømlinjer i PSUene sine, det er en uting.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar
Hva valgte du for å få så mye?
Husker ikke hva jeg fylte inn, gjorde det så nøyaktig jeg kunne, men er ikke så farlig venter heller med å oppgradere noe på en stund.

Det er godt mulig at en psu på 350W klarer systemet ditt uten problemer ved en eventuell oppgradering, men siden det er en Q-tek ville jeg uansett ha byttet den ut. Latterlig mye problemer med de, inkludert eksplosjoner etc.

har ikke jeg hørt noe om? godt mulig, men min har fungert uten problemer i 3 år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...