Sayid Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Eg satt og lurte på kva andre hører på når dei spiller forskjellige spill på PC-en så tenkte eg at man kunne dele det med kverandre Så post lista di og om du har forskjellige låter til forskjellige spill du spiller o.s.v. Eg har spiller all musikk eg liker til alle spill eg spiller og har mangen gamle sanger også nye sanger eg høyrer på. Gatas Parlament - Counter Strike med Supa Sayed Nina Simone - Sinnerman (Felix Da Housecat's Heavenly House Mix) Moby Feat. Patti Labelle - One of these mornings Nonpoint - In the air tonight Akon Feat Eminem - Smack that ass Blacklight Fantasy - Freaky Chakra Emilio Estafan - Pennies in my pocket Goldfrapp - Strict Machine Manzanita - Arranca Uffie - Pop the Glock Linkin Park - Hit the floor Rammstein - Bang Bang Lenny Kravitz - American Woman Dope - Debonaire Benny Cassette - Whats your back Metallica - Whiskey in the Jar The Grits - Ohh Ahh Basshunter - Vi sitter i Ventrilo och spelar dota Basshunter - Now you're gone Eminem Mochingbird HIM - Wings of a Butterfly God made me funky - Won more time 50 Cent - Straight to the bank 50 Cent Feat Justin Timberlake - She wants it (Ayo Technology) Scooter - One (Always Hardcore) Fort Minor - Remember that name Sichelle - Fuck Deg Sputnik - Fuck Deg + Andre sanger som er Rock/Hard Rock/Rap/Hip Hop + Endret 29. mai 2008 av Sayid Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 jeg hører kun på rock, metal og litt hardere. Metallica, Iron Maiden, Guns N' Roses, Slipknot, Disturbed, Slayer og AC/DC er brukt en del her Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Bullet for my valentine og children of bodom. kick Lenke til kommentar
Stellis Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Muse - Knights of Cyndonia er en artig sang å spille til Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Alt av Children of Bodom og Trivium. Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Musikken som er i spillet Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hvis det er singelplayer så bruker jeg som oftest ikke å ha på musikk. Hvis det er mulitplayer og jeg hører på musikk (er ikke bestandig jeg gjør det selv om det er MP) så hører jeg vel på alt det jeg bruker å høre på ellers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå