Gå til innhold

Lite omtalte filmer som man bare må se?

Infenso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du sjekker ut dette forumet her, så vil du finne mange mer ukjente filmer bli omtalt. Fantastisk forum. Du burde hvertfall sjekke ut Allison Almodovar, som står øverst der jeg linket. Kanskje der jeg har funnet flest filmer som ikke er så veldig mye omtalt, pga den høye filmkompetansen blant mange av de som skriver.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det er godt mulig du har hørt om dem, men dette er filmer du bør sjekke ut hvis du ikke allerede har gjort det:

Rounders

Boogie Nights

Bringing Out the Dead

Dark City

Delicatessen

A Guide to Recognizing Your Saints

La Haine

Sometimes in April

Boiler Room

Clockers

Finding Forrester

Ghost World

Higher Learning

Office Space

Zombie Flesh Eaters

Jeg prøver ikke å være obskur, alle filmene på listen er relativt velkjente, men de ligger ikke på 250. Selv om mange av de burde.

Lenke til kommentar

Er du en person som liker Kevin Smith filmer som Clerks og Dogma, og har en god del "nerd" i deg, da er denne for deg.

Ikke la deg lure av titelen eller at det hander om noen Star Trek nerds. Det er masse innhold og referanser til alt innen Sci-Fi/fantasy fans, ikke bare Trekkies.

Top humor, og fengene dialoger! Personlig er denne en av mine top 10 filmer. DVDen innholder også en referanse liste der de lister opp alle TV serier/Filmer og annet "Nerd" som de tar opp i filmen, og klarer du å fenge opp halvparten av de er du jammen meg ekte nerd/geek!

Trodde jeg klarte å få med meg alt, men nei...lol

Er en morsom film, anbefales!

http://www.imdb.com/title/tt0141105/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg kjenner svært få som ikke har hørt om og/eller sett filmen. Den er temmelig kjent - ikke at det gjør den til en dårlig film.

Lenke til kommentar

Tror dette må være en av verdens verste plasser å liste opp "ukjente" filmer, da jeg har inntrykk av at forumet generelt ikke ser på filmtitting som en hobby, men en diagnose. De filmene som er ukjent for folk flest, diskuterer vi gjerne hyppig i perioder på flere dager. Det hadde hjulpet hvis trådstarter gjerne nevnte filmer som passet hans smak, blir veldig mye skudd i blinde her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...