Infenso Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg har sett meg lei av toppratede filmer som "alle" har sett. Har lenge brukt "Top 250"-lista på IMDb når jeg jakter filmer, men jeg vil nå prøve en ny vri. Er det noen som kan anbefale meg noen filmer som ikke the average Joe har stående i DVD-hylla? Filmens underholdningsverdi er en av prioritetene. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Top gun, flashdance. De jeg kom på som er allmenn kjent. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Kjørt igjennom hele 250? Er mange skatter nedover den listen. Hva med http://www.imdb.com/title/tt0088846/ ? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Kjørt igjennom hele 250? Er mange skatter nedover den listen. Hva med http://www.imdb.com/title/tt0088846/ ? Den har jeg faktisk ikke sett enda! Det er en av de filmene jeg har planer om å kjøpe meg veldig snart. Likte Gilliams Fear and Loathing in Las Vegas svært godt. Endret 28. mai 2008 av MrBrown Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg har sett meg lei av toppratede filmer som "alle" har sett. Har lenge brukt "Top 250"-lista på IMDb når jeg jakter filmer, men jeg vil nå prøve en ny vri. Er det noen som kan anbefale meg noen filmer som ikke the average Joe har stående i DVD-hylla? Filmens underholdningsverdi er en av prioritetene. The Last Boyscout, en lite kjent med drit god action film, en av de beste laget på hele 90tallet andre filmer som er mestere blant action er A better tomorrow 1 og 2 the killer hard boiled Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Ghibli-filmene! Og Akira. Endret 28. mai 2008 av Raijin Lenke til kommentar
Montag Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 The Signal: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Ghibli-filmene! Og Akira. Både Ghibli filmene og Akira er jo veldig omtalte filmer, det er jo de filmene som virkelig brakte anime til et vestlig publikum. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Anime er fortsatt ikke mye sett i Vesten. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Vet ikke om denne filmen står på noe toppliste , men den er hvertfall verdt å ha i samlingen La Jetèe kort SciFi Fotofilm /Novelle av Chris Marker fra 1962 . 12 Monkeys er litt inspirert av denne Du finner den som criterion dvd med La Jetèe / Sans Solei på samme plate =Iko= Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 http://www.imdb.com/title/tt0066434/ Lucas pre-SW/IJ. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Nå ble jeg litt skuffet, foruten Montags forslag hadde jeg hørt om alle disse. Hadde riktignok VGDs anbefallingstråd om filmer "ingen" har hørt om i mente, men likevell. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 "The Driver" har iallefall ikke jeg snakket med andre om, dog jeg har mistanke om at den er "passe kjent" da Bruce Dern er med i den. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Nå ble jeg litt skuffet, foruten Montags forslag hadde jeg hørt om alle disse. Hadde riktignok VGDs anbefallingstråd om filmer "ingen" har hørt om i mente, men likevell. Det var da leit, Otth. Se her da: La meglio gioventù, Memories of Matsuko, Funky Forest, La Antena og til slutt, denne: Se filmen hos Youtube Føler du deg bedre nå, Otth? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Vanskelig å vite hva man skal anmelde. Koyaanisqatsi er for spesielt interesserte, men vi på forumet er jo det. Alternativet til den er jo den mer ukjente Baraka. Ellers kan jeg nevne filmer jeg føler er blitt oversett, undervurdert eller som man kanskje bare ikke har fått anbefalt før: Everything is Illuminated Elephant Tsotsi Quiz Show Boiler Room Jacob's Ladder Wag the Dog Nashville/Short Cuts Dog Day Afternoon Black Sunday (1977) Vår, sommer, høst, vinter og vår De er ikke så ukjente, men en del av dem nevnes ikke så ofte. Spesielt Quiz Show er den filmen jeg føler færrest har sett av de jeg virkelig elsker. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Du trår opp til platen nok engang, Montag. Fire av fem virker som fulltreffere for min del. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Battle Royale. God underholding, men litt dårlige skuespillere. Handler om en ungdomsskoleklasse som blir nødt til å drepe hverandre på en øy. I korte trekk. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 The Player av Robert Altman. Underholdene og interessant film om en studiosjef i Hollywood. Åpningssekvensen er tatt i én tagning og varer hele 7 minutter og 47 sekunder. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Fire Nyanser av Brunt Svensk film. Har ikke lest om den på forumet annet enn det jeg har skrevet. Rimelig sær, men utrolig bra. Anbefales på det sterkeste! Koster forøvrig bare 59,- på Platekomaniet for tiden. 3 timer med god film folkens! Endret 29. mai 2008 av :--{D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå