Gå til innhold

Lite omtalte filmer som man bare må se?

Infenso

Anbefalte innlegg

Jeg har sett meg lei av toppratede filmer som "alle" har sett. Har lenge brukt "Top 250"-lista på IMDb når jeg jakter filmer, men jeg vil nå prøve en ny vri. Er det noen som kan anbefale meg noen filmer som ikke the average Joe har stående i DVD-hylla? Filmens underholdningsverdi er en av prioritetene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har sett meg lei av toppratede filmer som "alle" har sett. Har lenge brukt "Top 250"-lista på IMDb når jeg jakter filmer, men jeg vil nå prøve en ny vri. Er det noen som kan anbefale meg noen filmer som ikke the average Joe har stående i DVD-hylla? Filmens underholdningsverdi er en av prioritetene.

The Last Boyscout, en lite kjent med drit god action film, en av de beste laget på hele 90tallet

andre filmer som er mestere blant action er

A better tomorrow 1 og 2

the killer

hard boiled

Lenke til kommentar

Vanskelig å vite hva man skal anmelde. Koyaanisqatsi er for spesielt interesserte, men vi på forumet er jo det. Alternativet til den er jo den mer ukjente Baraka. Ellers kan jeg nevne filmer jeg føler er blitt oversett, undervurdert eller som man kanskje bare ikke har fått anbefalt før:

Everything is Illuminated

Elephant

Tsotsi

Quiz Show

Boiler Room

Jacob's Ladder

Wag the Dog

Nashville/Short Cuts

Dog Day Afternoon

Black Sunday (1977)

Vår, sommer, høst, vinter og vår

De er ikke så ukjente, men en del av dem nevnes ikke så ofte. Spesielt Quiz Show er den filmen jeg føler færrest har sett av de jeg virkelig elsker.

Lenke til kommentar

Fire Nyanser av Brunt

Svensk film. Har ikke lest om den på forumet annet enn det jeg har skrevet. Rimelig sær, men utrolig bra. Anbefales på det sterkeste!

Koster forøvrig bare 59,- på Platekomaniet for tiden. 3 timer med god film folkens!

Endret av :--{D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...