EinarEriksen Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Nå kan du kjøpe LGs nye trykkskjermsmobil med super-3G. Les mer Lenke til kommentar
Korka Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg fikk denne mobilen idag, etter å ha bestilt den hos MPX Beste mobilen jeg har hatt Lenke til kommentar
lain Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 For å quote meg selv fra test tråden. Hm, jeg ser på å kjøpe ny telefon, og må si denne frister. Ser cdon har den til like over 2800,- Edit: Jeg prøver å finne info angående det å skrive sms på skjermen, og evt kunne skrive sms med qwert onscreen tastatur i landskap modus, noen info om dette? Noen innspill korka? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Det er ikke et tastatur på skjermen trur jeg.... Mobilen er kjempe bra...Vi får se hvordan det er fremover, har ikke fått testet den ennå, men den er kjempe bra Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Mobilen er kjempe bra...Vi får se hvordan det er fremover, har ikke fått testet den ennå, men den er kjempe bra Ga ikke helt mening, du har altså ikke testet mobilen med du vet den er bra? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Han er iallefall fornøyd med førsteintrykket Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg fikk denne mobilen idag, etter å ha bestilt den hos MPX Beste mobilen jeg har hatt hehe, uten å ha prøvd den så er den best :!: Kanskje din første mobil Lenke til kommentar
Korka Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Faktisk min 5 mobil elns? Den er ganske bra, det jeg mente var at førsteinntrykket var ganske bra Jeg har overført 300 sanger og det er en ganske bra musikktelefon, kameraet er ganske bra og menyene er veldig brukervennlige EN ting er at når jeg skulle koble til telefonen min på nytt så måtte jeg taste inn ett passord elns, for å koble den til til PCn....Wtf, har ikke tastet inn noe, så må kanskje ta å tilbakestille hele telefonen :/ Lenke til kommentar
Ewillis Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Har litt lyst på denne mobilen, men lurer på om den har smily i meldinger og blits i kameraet? Bra at den har tastatur til meldinger Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Den har blitz i kameraet, men ikke smileyer i meldinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg